1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739094 inlägg · 7967 ämnen

Vändning???

Sv: Vändning???
Härlig match igår, vilken kväll bäckis hade ojoj, så cool och så ung, helt otroligt. En till jag skulle vilja plussa för är Lavins, han har blivit riktigt bra, fint skott och gör aldrig nå direkta misstag, spelar med ett lugn. Fattar dock inte varför Aarnio bli bänkad i tredje och Spets får spela, borde vara tvärtom. Korhonen i mål var riktigt bra igår med.

tyvärr är bäckis för bra att han kanske drar över till nhl redan nästa år?

kul för han men trist för oss brynäsare, men kul att brynäs kan skicka iväg en blivande stjärna någon gång.

pastorn: Bäckis har kontrakt nästa år med så jag tror att han väntar. Sen har han väl skolan med.. OM han inte tar studenten redan i sommar förstås

GävleLasse:

aha okey, har dålig koll på sådant.

jag börjar bli lite besviken på kupa, tycker ofta han blir som en yr höna i försvarszon, och han använder sina kilo väldigt dåligt med, tänk om han kunde smälla som aarnio. hela laget tacklas väldigt lite, bäckis tryckte petre rätt fint igår dock, ingen dundersmäll men precis vad som behövdes för att ta av han pucken, så ska det gå till

Jonas: Pucken är farten igen i dagens Arbetarblad;

"En viktig skillnad dock, Umicevic gör poäng, det har Nicklas problem med även om han gjorde ett assist i går."

Så här långt har Dragan gjort 4+9 på 22 matcher, Niklas har skrapat ihop 4+10 på 29. Det kallar inte jag att ha problem med poänggörandet. Speciellt inte om är 18 år och Rookie...

Sen svamlar han vidare om att Jason Pominville är aktuell för BIF. Pominville gör för närvarande succé i Buffalo Sabres där han gjort 4 poäng på de 3 senaste matcherna. Plockades upp från AHL den 26/11.....

Vilken j-a usel journalistik, sitta och svamla utan att ha kollat upp fakta. Pensionera gubben!!!

"Pucken": Spets är ingen höjdarvärvning och Aarnio infriar inte alls de förhoppningar som finns på honom.

Ska det inte vara tvärtom ?
Aarnio Förhoppningar ? Det är väl spets isf som man hade STORA förhoppningar på inför säsongen med tanke på hans poängskörd ..

Tycker Aarnio sköter sig bra med sitt härliga spel och stenhårda tacklingar , det är ju den ända i brynäs som använder sina kilon på rätt sätt ..

« · 635447