Brynäs IF

716213 inlägg · 7953 ämnen

Växjö-Brynäs 21-01-23

« · 2133434 · » Till forumet


Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
pettisbif2.0: på vilket sätt behandlas vi annorlunda menar du?
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Supportern: är han sjuk eller skadad, saknas i lagetuppställningen om jag läste rätt
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Varför får smålänningen döma matchen ????
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Köpte precis en pappersgubbe, tog en bild på frugan.. Kanske reagerar hon om hon ser sig själv när jag kollar hockey.
Hade jag varit pragmatisk så hade jag skänkt pengarna direkt till Brynäs.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Qvarre: Vi gör både och förstås. 👍
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs har startat piggt
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Alltså vad gör Alcen? Så idiotiskt så det inte är sant.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Metalman: Varför är Alcen med? Varför..?
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Har Alcen ett år kvar på kontraktet? 😳
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs är påväg att ta över. Vem tar en offensiv utvisning för oss då???? Mannberg? Alcén!? Jävla idiot!!! Skicka ut han i bussen
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Mattson: Det där kontraktet blir verkligen mer obegripligt för varje match.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
munkas: Bänka Alcén för helvete! Jävla idiotutvisning! Spela Ljungkrantz.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Gunderson: Tacka geniet Dackell för det.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Metalman:
Komisk att se hur patrasket spelade över.. Diving 2 min.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Qvarre: Tror inte du hade ifrågasatt om en Växjönspelare åkt ut för liknande.. oavsett vad så vet Alcén att man inte spelar med klubban där. Speciellt i offensiva zonen... sämst är han! Tillför inte ett jävla dugg!!!
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Qvarre: Håller med. Calof nyper åt med armen runt Alcens klubba och gör ett svandyk.
Jävla filmstjärna...
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Huge: Ja, men samtidigt är det ju öppet mål av Alcen. Han vet att han inte får ha klubban där och de flesta utnyttjar det. Handlar om att inte sätta sig i den situationen när det inte finns anledning till det.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Ser stabilt ut så här långt!
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Seriöst, hur kan vi inte få hakning-utvisnignar med oss? Kommer bli en lång kväll med domarna.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Forsberg 1978: Dags att ge Niclas Andersén lite cred.. Tycker han har spelet på en väldigt bra nivå när Bertilsson varit borta..
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Supportern: Utvisning när Palve har tre klubbor i armvecket? Noterar att Gunler vinner väldigt få närkamper. Ser oförskämt bra ut mot serietvåan så här långt!
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Har sett 3 solklara hemmautv men domarna blundar....
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Gunderson: Eller hur!

Oavsett hur det här går är jag sjukt imponerad hur man vänt på skutan rent spelmässigt. I nuläget är jag inte alls nervös för vår säsong, snarare att vi bör ha slagläge på play-in. Börjar visa lite pondus på isen med! man skulle ju tro att det är vi som ligger i toppen. hoppas vi kan slå in något mål med.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Tycker Adam Pettersson tar sig mer och mer. Hoppas han får måla snart!
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Tillskillnad mot tidigare säsonger så har vi på något sätt lyckats hitta fyra rätt jämna femmor som kan pumpa på. kännetecken för ett topplag :P
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
pettisbif2.0: Givetvis så hade jag inte ifrågasatt om Växjö hade åkt ut för samma situation men det förändrar inte det faktum att han förstärkte situationen till vad i alla fall vad jag anser vara diving.
Det är dock OK att tycka olika och du gillar uppenbarligen inte Alcén.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Varför kunde ingen annan (vem som helst) fått Alcéns läge...??
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs-Special. med sekunder kvar.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
FAAAAAAAAAAAAAAAN

Stjernborgs första mål i SHL naturligtvis...
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Det kunde man ju ge sig fan på....
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs och sista minuten i perioden.. Helt sanslöst hur det kan upprepa sig gång på gång, år efter år.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Jävligt synd efter en bra förstaperiod...
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Forsberg 1978: Vi har sett det förut. Många gånger. Ett perfekt mål att släppa in..
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Ja, vad ska man säga?

Jag är iaf imponerad av perioden så jag hoppas man tar med sig det och kör på. Finns ingen anledning att hänga med huvuden.

Våga vinn!
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
2,6 sekunder kvar... men Brynäs gör en bra period. Inte alls utspelade av serietvåan.

Varför spelar man Ölund med Alcén??
Calofs diving är också hemsk att se.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Danielsson tappar klubba och tappar markering då på junisen. Synd att Alcéns skott inte gick in för vi kommer inte få många lägen.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Piss oxå annars en bra period av Brynäs
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Tigerhjärta:
En sak är ju klar , Brynäs måste träna på tekningar .. uruselt tekat i hela perioden
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Discolight94: Brynäs måste vara Sveriges sämsta lag perioders sista 10 sekunder... Genom samtliga divisioner...
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Tommy: ... och Claesson grattar målskytten. Varför har jag svårt för SHL domarna de senaste åren? En tvåa på Växjö strax innan?
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
pettisbif2.0: Såg du på reprisen att Alcéns skott gick i stolpen? Ingen större fel på det avslutet faktiskt.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Men hur kunde man blåsa icing när brynäsaren var först när det var 40 sec kvar... Om man gör fel på icing så tekar man väl i mittzon.
Ingen icing där så troligen inget mål med 2 sec kvar...
Suck.
Brynäs är laget man gör sitt första mål imot, vänder trender,mm slår aldrig fel.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
bradberry: och genom historien och alla dimensioner.
Vi är ändå med och detta kan vi vända 💪🏻.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
munkas: Ploppa du upp här nu Munkas, tycker du bara skriver när dom gör nåt bra och sprider en härlig energi=)
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Palve har varit inne på samtliga baklängesmål (2) Brynäs släppt in sen han kom, inga framåt. Förstakedjan ser inte bra ut.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Gunderson: Har sagt detta förr och säger det igen: Varje minut Alcén får på isen är ett hån mot våra killar som spelar i J20. Vem har han mutat för att få så mycket istid? Det helt fantastiskt märkliga är att när Sundquist var coach och satte Alcén som extraforward fick han ändå lira BP. Likadant gjorde PA för någon match sedan när Alcén var 13:e. Vilket annat lag i världshistorien har en spelare som är extraforward men ändå får spela BP? Lyckades Dackell få med någon klausul i kontraktet att Alcén ska ges ett visst antal minuter eller vad är det frågan om?
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Blå grottan: Vi är det bättre laget utan Rödin, Scott, Bertilsson, Molin och Harper.
Det här vänder vi på.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Är det inskrivet i SHL:s regelverk att när Brynäs spelar match i Småland,
ja då ska Humle och Dumle från Småland döma matcherna?

Så oseriöst. Ett lag från Småland spelar hemma den här omgången.
Är det då svårt att se till så att det inte är domare från Småland
som dömer den matchen?

I fotbollsallsvenskan. Hur ofta är det domare från Skåne när
Malmö eller Helsingborg spelar hemma?
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Tycker att det är en riktigt bra period. Vi snurrar bra i offensiv zon och stänger ner Växjö bra. Synd på Alcen x2 bara samt pissmålet. Hoppfull inför 2a.
Kommentera

Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs måste in i nyllet på deras målis, han har seriens sämsta psyke.

Att se trampa vatten Mannberg & inget tempo Alcen på isen gör att man undrar vad PA ser som inga andra kan se...
Kommentera

« · 2133434 · »