Zappaholic:
Lyckost..... skvätter jag nåt så blir d troligen Lut, eller saltsyra.... bara att välja ;-)
arnio: JAAAAA!!! Men du menar 28 pinnar va? :-)
SKÅL PÅ ER!
Nu korkar jag upp en Ardbeg!!
MarcusElving, arnio, zappaholic, tväst, sylf & Lindström.
Tack som fan för uppdateringen, det här är vi så jävla värda!
soliga hälsningar från Portugal brynäsbröder!
96% på Honken, han går från klarhet till klarhet.
Lindholm! Järnkrok! Frasse!
arnio:
Smuttar på en 18-årig Glennlivet till Brynäs ära.
Redigerad kommentar
tompap71: den är fin. Brorsan sitter och smyghåller på en Port Ellen som han vägrar öppna.
-Jag öppnar den när mitt lag vinner SM-guld, säger han.
Dessvärre håller han på Leksand. Då förstår ni själva när jag kommer få smaka på den...
Honken i storform, unga spelare som dominerar, serieledning, 1:a i PP-ligan.
Deju vu från förra säsongen någon?
DAGENS BÄSTA!!!
Tommy BÄNKADE LJ i 3:e!!!
Satan vad bra Cody är i defensiv zon!
Zappaholic:
Hahaha, inte för att låta makaber men den önskan får du nog ta med dig i graven. ;)
Lindström:det var ett jäkla snack om wirre , hehe jag får väl öppna bargloben å ta en ardbeg , smokehead aschentochen eller någon av dom andra , men det blir nog favvon smokehead den passar bra i dag precis som i går ,den 18 åriga får vänta tills i april
Skååål på er alla serieledare ,,
Visst, serieledning jävligt kul... Men att ligga före m0d0 i tabellen slår allt!
Vart och såg matchen live ikväll. Ovan känsla...men det kändes som Brynäs typ inte gjorde mer än vad som behövdes.
Grymt att se killarna hämta 3 poäng.
LJ vart rätt bra så länge han lirade,såg lite självsäkrare ut.
Lite fakta.
Tacklingsligans top 10 har 3 Brynäsare
1) Enterfeldt
8) Thuresson
10) Sunken
Härligt.
Davey_22:Såg lite ut som när FBK en gång i tiden ägde, dvs dom spelade bara av matcherna utan att ta ut sig.
Elias, Kroken & Kååådy var matchens lirare, bubblare vara hela 4e linan! Men jösses vad rent å fint det har vart framför Bifs mål nu i två matcher!
Calle hamnar lite i skymundan nu i den välförtjänta hysterin kring Lindholm. Han hade faktiskt ass på båda målen och fortsätter att producera i stor stil han också. Jag tycker även att han gör det grymt bra i hemjobbet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Växjö plockar Norrena med 1 min och 30 sek kvar. Tekning i Brynäs zon!
Usch, usch, usch... Nervöst är bara förnamnet.