KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
« Föregående · 1615702 · Nästa » Till forumet
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: Råkar vara i Karlstad i dag. Har fått en biljett till matchen B1 vänster plats 15. Senast jag var där var då BIF van stort i sista perioden tror det var 4 - 0 eller liknande. Vi får hoppas på en repris ;-)
+ 3
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Treklövern1912: Såna tecken tycker man om :) Vi gjorde till och med 5 (!) mål i sista perren om jag inte missminner mig =)
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: Stämmer vi vann sista perioden med 5-1! Hoppas på samma visa idag!
+ 1
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
”Det ska bli kul att åka till Karlstad och spöa dem!”
Bra sunken!
+ 5
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Domare: Marcus Vinnerborg och Morgan Johansson :-(
Brynäs IF (White) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4th Line | 27. Lindgren, Alexander | 9. Enterfeldt, Sebastian | 34. Brodin, Daniel | |||||
| 8. Persson, Dennis | 28. Rollin-Carlsson, Victor | |||||||
| 3rd Line | 90. Harju, Johan | 16. Nokelainen, Petteri | 31. Granström, Jonathan | |||||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||||
| 2nd Line | 23. Sweatt, Bill | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||||
| 52. Kilström, Lukas | 55. Jacobsson, Robin | |||||||
| 1st Line | 53. Thuresson, Andreas | 41. Scott, Greg | 18. Rödin, Anton | |||||
| 15. Bertilsson, Simon | 3. Djoos, Christian | |||||||
| Goalies | 40. Holmqvist, Johan 1. Starkbaum, Bernhard | |||||||
| ||||||||
+ 1
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Cmores reportage om Greg Scott, iaf någon inte har sett. Han verkar rätt hygglig på biljard..
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Jag tror de mörkar, tror inte de chansar med Fjollefsen, vad tror ni?
KOM IGEN NU BRYNÄS!!!
KOM IGEN NU BRYNÄS!!!
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta:Det är fler än jag som är nervös här inne noterar jag. Hoppas Brynäs fixar detta, det kan gå hur fan som helst.
Gör oss stolta Brynäs!
Gör oss stolta Brynäs!
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bifhjärta: nu sjönk pulsen rejält...nära noll nu, nära dödenupplevelse
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
FBK körgasen i botten o vi fattar ingenting. VAKNA för helvete, det är slutspel BRYNÄS!!!!!
Redigerad kommentar
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
70 Rodrigues:
Gunderson saknas verkligen i PP. Fan att förlora honom precis till slutspelet, surt.
Gunderson saknas verkligen i PP. Fan att förlora honom precis till slutspelet, surt.
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Qvarre: ingen diving på Berglund? Ramla när någon håller lite i klubban...löjligt.
+ 1
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Rossa: Det är bedrövligt uselt. Varför tar inte alibicoachen TJ en TO. Visa sitt missnöje, vi är ju inte ens nära?? Så jävla typiskt Brynäs :-(
+ 1
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Fan vad piss. FBK är värre än Leksand. Spelarna, publiken, staden, arenan. SKIT!
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
DET ÄR FÖRIHELVETE SLUTSPEL!
Ska vi då gå in till en match så här. Skämmes tamefan!
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Usel start där vi åker mest runt och tittar. Dags att börja spela hockey!
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
70 Rodrigues: man sitter en hel försäsong och läser radmeter med rykten hit och dit. Man skriver på forum, läser alla notiser. Sen följer säsongen, man åker Sverige runt och följer sitt lag. Man intresserar sig och grottar ner sig på ett sätt som en utomstående inte kan förstå... För det här.
+ 2
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Skicka Bertil till Vemdalen för på isen gör han ingen nytta.
TJ ordbajsaren med "Revansch" som mellan namn.
Bedrövligt att behöva se ett lag som ser ut som vilse pannkaka som ska "Kriga" till sig 1-1.
TJ ordbajsaren med "Revansch" som mellan namn.
Bedrövligt att behöva se ett lag som ser ut som vilse pannkaka som ska "Kriga" till sig 1-1.
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bradberry: Det här är lungt, TJ har ju sagt att dom är väldigt revanschsugna(visslar o flackar med blicken) FY FAN vilket lallargäng!!!!
+ 3
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
bradberry:
Jahapp, detta duttande av Brynäs i egen zon känner man tyvärr igen sedan tidigare. Jag hade hoppats att slippa se det för det håller inte att spela på det viset i ett slutspel.
Jahapp, god natt.
Jahapp, detta duttande av Brynäs i egen zon känner man tyvärr igen sedan tidigare. Jag hade hoppats att slippa se det för det håller inte att spela på det viset i ett slutspel.
Jahapp, god natt.
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
70 Rodrigues: fy fan vilken jävla överkörning. Far åt helvete med hela laget...
+ 1
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Visst nu står det 3-0.. MEN man ska samtidigt se och veta att Brynäs haft två ruggigt bra lägen och med lite tur och då menar jag väldigt lite tur.. så hade det varit 2-2 istället.
Sen tycker jag det räcker att titta sista målet nu.. HUR långt ska Gulas få vandra? Försvarsspel?.....
Sen tycker jag det räcker att titta sista målet nu.. HUR långt ska Gulas få vandra? Försvarsspel?.....
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
rafalski: Vad är det som händer ruggigt besviken!!!
Redigerad kommentar
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
mattiaskarlgren: "Visst nu står det 3-0.. MEN man ska samtidigt se och veta att Brynäs haft två ruggigt bra lägen och med lite tur och då menar jag väldigt lite tur.. så hade det varit 2-2 istället."
- Bagdad Bob? :)
+ 11
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Jävligt synd att Champions League börjar om en timme annars hade man kunnat zappa över nu
« Föregående · 1615702 · Nästa »
