KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Redigerad kommentar
Inte deras J18 heller.
5-1 till våra killar nu, bye bye warulfvsvalpar.... :-)
Redigerad kommentar
Sugen att dunka Fröberg tillb t Hockeygym, hans två såg billiga ut
2-0 mot Färjestad inför tredje.
Varör denna oroande känsla...? :(
PP för Brynäs?
Haha, du skojar....??
Huge: Tänkte så jag oxå. Hur jävla solklart som helst. Detta är en domarinsats som måste analyseras...
Och dags för PP, härligt!!!
70 Rodrigues: Fy fan vad starkt. Vi vinner trots att vi blev brutalt gruppvåldtagna av domarna.
Jag vågar påstå att Jacobsson gör sin bästa match i brynäströjan.
Har vi krypit under skinnet på FBK nu? Tycker de såg slitna ut. Vi har pigga ben. Skriv ishockeyhistoria nu, Brynäs.
Det trodde jag aldrig. Äckligt o se hur domarna ikväll gör allt för att hjälpa in Wallin och hans frökenkompisar i matchen.
Ronaldo är inte längre världens största filmare, den rollen har fjollorna i Färjestads BK tagit över med råge!!!
Redigerad kommentar
Hårt jobb och noggrannhet gäller i nästa, dom kommer att backa hem och kontra.
Härlig lagseger, ingen nämnd ingen glömd....
Nu är Fbk sönderlästa, skillnaden mellan oss och dom är att dom har ingen annan växel att lägga i.
Nöff nöff, Fbk trivs inte ikväll!