1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

MIF-BIF 24/11-16


Sv: MIF-BIF 24/11-16
Säsongens sämsta match?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Rättvist med tanke på det dåliga spelet vi visat upp.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
OveForShow: Skit också...ge bort matchen så där.

Jävla studspuck

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Så rättvist. Rätt åt oss

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Avgå tränarna säger jag. Att de inte tar timeout och samlar lirarna när det är typ 5-10 minuter kvar när det är fullskalig spelkollaps. Snacka om att slänga bort poängen.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Haha det här kändes så jävla självklart.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Den här matchen tappar vi enbart på eget grepp. Inte att Malmö är bättre - för det är dom inte.
Man kan inte bjuda på så mycket som vi gör idag.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Malmö är bra, riktigt bra

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Bra jobbat..
Stängde av dirket. Tomtar

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Vad håller ni på med Brynäs?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Nu förlorar vi nog matchen :(

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Och där är det boxplay igen.... För helvete vilken jävla kollaps. Vad gör tränarna i ett sånt här läge?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Det där är så jävla dåligt. Varför blir det alltid så när man har världens chans att få ut den. Fattar inte.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
16 & 17 bytlånas handväska...

Sv: MIF-BIF 24/11-16
munkas: Vem fan bryr sig om rättvisa??

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Förlåt..
Så svagt av Paille att inte få ut pucken i momentet innan.

Paille och Johnson är skyldiga laget ett mål framåt ikväll.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Vad är problemet? Ska det vara så jävla svårt att lägga ut pucken?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Små marginaler. Pucken "fastnar" på Clark på våran blå. Fan!!!!!!!!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Kopparjimmie: Paille

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Det kunde man väl räkna ut med arslet... Efter två megachanser till 2-0

Snygg fjöspuck Paille

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Forsberg 1978: Det där var väl knappast orättvist iaf...

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Så går det.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
HELVETE FÅ UT PUCKJÄVELN!!!!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Varför tog inte Bulan timeout för typ 5 minuter sen när hönsgården började? Fanns inte en chans i världen att Brynäs skulle kunna hålla undan 10 minuter sådär.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Vem fan var det som inte fick ut pucken???!!!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Skaplig utspelning!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
JÄVLA FAN. HUR får vi inte ut puckjäveln där. FAAAAN.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Zappaholic: OJOJOJOJ Där sket jag nästan på mig!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Tycker Brynässpelare blev trippade 2-3 gånger där när vi skulle rensa pucken och misslyckades pga det.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Helt otroligt att vi leder.

Rautio gör sin bästa match i BIF-tröjan. (understatement)

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Man får vara nöjd med Rautios nolla och 3 poäng ikväll, resten kan bli bättre.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Chris11: Sicken dykning...

Sv: MIF-BIF 24/11-16
JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DESSA FILMNINGAR

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Snälla.. Ta en tvåa för svanhoppet också nästa gång.. Pinsamt vad han slängde sig.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Helvete, vad lätt man kan falla.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Agenten: scrolla ner så förstår du. Vi har väldigt få PP mål. Dom flesta kommer direkt på tek eller kontras in i sista sekunderna innan PP tar slut.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Hur fan kan domarn falla för den?!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Lindblom...

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Inkazar: Nej berätta?!Vi är tvåa i powerplayligan på dryga 27% vad är godkänt enligt dig?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Chris11: vi hade ett i premiären med. Då nätade vi. Så 4 är det. Men de är förjävla dåligt.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Steenm: "Ofarlig offensivt"

😂

Han är back å snittar en poäng per match sista sju va?

Sv: MIF-BIF 24/11-16
0 skott på alla tre 5 minuters pp vi haft den här säsongen

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Ser inte bra ut detta.. Brynäs behöver få ordning på passningsspelet.. Det är de dåliga passningarna som bromsar tempot.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Brynäsgubbe: Tur att de är så uddlösa hittills...

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Peja: jag är 100% säker på att det var exakt det som hände.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Förstår ni nu vad jag menar med vårt powerplay?!

Sv: MIF-BIF 24/11-16
{7853}: Är inte helt säker på att det var därför, men finns ingen annan logisk anledning... Har bara sett det en gång förut på elitnivå.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Men trampa för helvete Malmö åker ju sönder oss. Fy helvete vad dåligt.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Gunderson får väl igenom typ 1 av 10 skott, och när han aldrig skjuter längre heller så blir han totalt ofarlig offensivt.

Sv: MIF-BIF 24/11-16
Ser fruktansvärt dåligt ut!

« · 1778942 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)