1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779427 inlägg · 7967 ämnen

Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30


Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Jävla tur att han inte träffar Scott i skallen där...
Peta in en nu i PP PLZZZZ

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Blomqvist?
Sjuk eller?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
MEN VILKET JÄVLA MÅL HAN GÖR

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Thias30: Ja! Brordekis!


Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Härligt PP mål av Brodecki!


Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
smart gjort

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Härligt Brodecki 🙂

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
nu byter väll dem in Furch snart


Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8975}: En riktig luring.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8783}: Varför åkte Örebrospelaren ut?

Molineffekten.



Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: Abuse of domare...

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Skönt med ledning, men hoppas att de håller sig trots att att de ser ut som att dom har lim under skridskorna..

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Var det någon i Brynäs bås som tittade till Danielsson eller tog han själv beslutet att stanna på isen? Såg ut som att han tog beslutet?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
JAAAAAAAAAAAA!!!!
(Han åkte väl ut för snack va?)

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: Såååååja, Molin!!!
Jobbigt för munkas nu....😂

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Forsberg 1978: Såja, tur att Örebro luftar andrakeepern. Nu målvaktsbyte, räcker försprånget?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Charles: sa ju det, nu blir det inga fler Brynäsmål

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: sparkade till ND när han låg i målet, fult gjort och fruktansvärt skönt med mål i PP igen!!🤘🔥

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Charles: Haha Yes!! :)

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Yes kan det bli poäng ikväll?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Fy satan vad bra 🙂
Håll i detta nu, och slappna inte av.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Huge: Ta inte ut något nu... Du känner väl till laget som alltid hittar vägar att förlora?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Vilken brytning *****

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Haha Bromé jävla bebis, mycket fint försvarsspel av Norin faktiskt

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: Och så känner vi till gnällspiken som alltid hittar sätt att gnälla...

Skämt åsido...du har en poäng.

Det där var Norins bästa insats i Brynäs någonsin

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: för du gnäller inte alls..

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Brynäs-krippa: Jag skojade ju bara. Grina inte...

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: ursäkta att jag tar ut min ilska på dig, men blir så förtvivlad när jag ser de här skitgänget... har ju inte ett rätt ute på banan

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Den där typ av forecheckingen av Persson är den första av den sorten jag sett denna säsong.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Vilken jävla skit regel...
Offside i målgården..
Den måste ju gå att göra den flexibel.
Den förstör mer än den gör nytta.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
nyb: Vi leker med Örebro!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8975}: Scott!!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Så jävla osannolikt!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
YEEEEEEEEEES!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Brynäs-krippa: Vilken match kollar du på?

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Mattson: Scott och Rödin!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Fy tusan vad underbart....!!!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Många härinne har loosermentalitet - så är det.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Mattson: Såååja Brynäs!!! De här behöver ni!😎😎👍👍👍

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: riktigt gott! Vi behöver all hjälp vi kan få att ta oss förbi Örebro.

Håll detta nu

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8975}: Reprisen av Malmö-Brynäs troligen

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8975}: fan.. nu när du säger de, va de inte mot Örebro idag? Suttit här o spytt galla över Brynäs malmö

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Fan vi kanske kan grisa oss till en poäng idag.

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Deschenau jublar inte ens när vi gör mål. Sänder dåliga signaler. Skicka bort han snälla!

Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Vilken period! Vackert :)

« · 2029513 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)