Inlägg: 1285097
Sv: SAIK - BIF
Huge: Måste hålla med Peja där. Faktiskt anmärkningsvärt att en f.d. målvakt inte lyckas rekrytera bättre målvakter utifrån.
Svarskommentarer
Sv: SAIK - BIF
Huss: "Faktiskt anmärkningsvärt att en f.d. målvakt inte lyckas rekrytera bättre målvakter utifrån."
Så du menar att ekonomi, tillgång på målvakter vid det aktuella tillfället, ev påtänkta målvakters egen vilja osv, inte har nåt med saken att göra då?
Att en f.d målvakt inte lyckas hitta rätt alla gånger är väl inte konstigare än att en f.d forward eller back som också är sportchef kanske inte lyckas alla gånger.