Inlägg: 1339202
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Erat:
Om det fanns ett musikens Nobelpris så är det väl inte hyllningslåtar till olika lag man tänker på i första hand..... men det är ju ändå tanken som räknas.
Hellre ett taffligt hyllningsförsök än klockrena Brynäshån och sågningar av egna? supporters.
Om det fanns ett musikens Nobelpris så är det väl inte hyllningslåtar till olika lag man tänker på i första hand..... men det är ju ändå tanken som räknas.
Hellre ett taffligt hyllningsförsök än klockrena Brynäshån och sågningar av egna? supporters.
Men det är väl fan inte sången som är viktigaste! Det är själva budskapet som låten framhäver.