Inlägg: 1947789
Sv: A proposito de nada
{2064}: Jag skrev till Hardi, han kallade mig för jävla idiot när jag sa vad jag tyckte om en situation.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Synct: Du får ta med dig Hardi på promenaden...
Frustration tror jag det stavas. Inte lätt för oss Brynäsare att vi blivit förvandlade till ett erbarmligt bottenlag i år.
Frustration tror jag det stavas. Inte lätt för oss Brynäsare att vi blivit förvandlade till ett erbarmligt bottenlag i år.