Inlägg: 1986680
Sv: A proposito de nada
Skrubben: är väldigt trist för mannberg, Rohdin, blomman har fungerat väldigt bra.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vore väldigt intressant att vara en fluga på väggen när disciplinnämnden sitter och lottar ut sina straff, tror ärligt talat att dom röker på hela bunten!
+ 2
Sv: A proposito de nada
vem tror ni står i mål på lördag? det lär bli Ersson tycker jag. Annars vet jag inte hur Sundqvist o company