Inlägg: 1986683
Sv: A proposito de nada
vem tror ni står i mål på lördag? det lär bli Ersson tycker jag. Annars vet jag inte hur Sundqvist o company
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Någon kanske tycker annorlunda, men jag håller Jocke som största enskilda orsaken till kollapsen igår. Självklart ska Ersson stå. Dock kanske lite olyckligt att hans första match blir en premiär på hemmaplan inför nästintill fullsatta läktare. Spännande att se om han klarar nerverna.
+ 2