Inlägg: 1986685
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Någon kanske tycker annorlunda, men jag håller Jocke som största enskilda orsaken till kollapsen igår. Självklart ska Ersson stå. Dock kanske lite olyckligt att hans första match blir en premiär på hemmaplan inför nästintill fullsatta läktare. Spännande att se om han klarar nerverna.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Hoppade han inte in en match i slutspelet hemma för ett par år sen? Eller var det dackell junior?
Edit: Nervöst ändå såklart :)
Edit: Nervöst ändå såklart :)