Inlägg: 2002630
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis:
"Men hur och vad menar du här nu?"
Det är inte lätt att ha nån bestämd uppfattning om tänker jag...
Jag satt i Scandinavium o såg indianerna bli tämligen utspelade i premiären. Efter det har man blandat o givit... ibland riktigt bra för att sen göra några riktiga plattmatcher, ivf plattperioder (heter det så?)
Kanske är det priset för att försöka få till ett nytt spelsystem?
Brodecki o Molin har tillkommit... kanske är man beredd att värva någon ytterligare om det visar sig att Boqen stannar på andra sidan Atlanten?
Tålamod...som sagt, 3-årsplanen lovar inte att vi skall leda serien till jul!
"Men hur och vad menar du här nu?"
Det är inte lätt att ha nån bestämd uppfattning om tänker jag...
Jag satt i Scandinavium o såg indianerna bli tämligen utspelade i premiären. Efter det har man blandat o givit... ibland riktigt bra för att sen göra några riktiga plattmatcher, ivf plattperioder (heter det så?)
Kanske är det priset för att försöka få till ett nytt spelsystem?
Brodecki o Molin har tillkommit... kanske är man beredd att värva någon ytterligare om det visar sig att Boqen stannar på andra sidan Atlanten?
Tålamod...som sagt, 3-årsplanen lovar inte att vi skall leda serien till jul!
" Sen om Sundquist är rätt man att leda truppen när den fått sitt tänkta utseende... "
Men hur och vad menar du här nu? Har det inte gått 15 omgångar nu och när ska truppen ha sitt tänkta utseende då, anser du??