Inlägg: 2372566
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Det som är bra med först Gunler och Johannesson och nu Strömgren är att yngre spelare som inte får plats ser en möjlighet att komma till Brynäs och spela.
Det ger effekter på laget iom att truppen blir billigare, och kanske i förlängningen att det kan gynna gymnasiet oxå.
Det är iofs beroende på hur det sköts.
På tal om det. Vet någon hur den nya tränaren i J-20 sköter sig?
Det ger effekter på laget iom att truppen blir billigare, och kanske i förlängningen att det kan gynna gymnasiet oxå.
Det är iofs beroende på hur det sköts.
På tal om det. Vet någon hur den nya tränaren i J-20 sköter sig?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: Strömgren är med och tränar med laget i detta nu.
Inte ens en presentation hinner kommunikationsavdelningen lösa innan killen går på is.
Inte ens en presentation hinner kommunikationsavdelningen lösa innan killen går på is.
+ 7
Hoppas på en fin stöld av JA där.