Inlägg: 3038576
Sv: A proposito de nada
Oj . En pusselbit på plats . Vi får hoppas han är sååå bra som vissa säger . Och inte går sönder igen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: LC hade väl en likadan skada så Dif fansen är nog oroliga för de.. El glada för att de fått in en hyfsad back. Hade helst sett Adam B han har väl inte klart nånstans men de här är en klart spännande värvning