Inlägg: 3038594
Sv: A proposito de nada
slöhög322: Välimäki är så klart den allra högsta hyllan man kan få till SHL utan att spelaren har någon anknytning till klubben sedan tidigare. Är man bättre blir man kvar där borta.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ett mycket bra nyförvärv som vi väntat ett tag på nu. Om man bortser från viss osäkerhet gällande skadesituationen på backsidan så ser namnen bra ut.
Nu behöver vi toppspelare på forwardssidan också.
Nu behöver vi toppspelare på forwardssidan också.
+ 2