Inlägg: 3038596
Sv: A proposito de nada
Erat: Vad skönt att Alcen snöar in på en spelare och väntar, istf att hugga på första bästa i mitten på maj bara för att lugna alla kinkiga och otåliga fans...
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Stor underhållning att ta del av dysterkvistarnas resonemang under dagen fram tills dess att Välimäki presenterades. Det är SÅ svårt att tugga i sig att Alcen rott hem en spelare från högsta hyllan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Har inget i mot att få käften igen täppt när det gäller goda nyheter.
På pappret en kanon värvning.
Vem som kommer att vara bäst av backvärvningarna i SHL får vi se.
LC är inte direkt första bästa om man säger så.
På pappret en kanon värvning.
Vem som kommer att vara bäst av backvärvningarna i SHL får vi se.
LC är inte direkt första bästa om man säger så.
+ 3