Inlägg: 3038612
Sv: A proposito de nada
parks: Aftonbladets sk expertpanel hade tidigare idag oss att sluta som plats 2 till 7 med 6 som vanligaste. Nån hade 5 också. De va innan denna värvning såklart så varför inte hoppas på ett guld?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Där ser man, undrar vad man grundar sig det på.. vi har ju knappast bättre lag nu än när vi var chanslösa i en kvartsfinal för inte så länge sedan....