Inlägg: 3038622
Sv: A proposito de nada
Snyggt jobbat av Alcén med Välimäki, det får man tillstå. Det blir liksom inte bättre än så på SHL nivå utan anknytning till klubben sen tidigare. Nu ska bara Alcén hitta 2 forwards för topp6 också varav en ska vara vår nya 1:a center. No pressure Alcén
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Lite lustigt att allt fler silly saker läcker. För nån säsong sedan läckte ju i stort sett ingenting. Nu har väl media snappat upp massa innan det blivit officiellt.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Hoppas att han inte sträckte ryggen när han plockade Välimäki utan når översta hyllan även fortsättningsvis!
+ 4