SEMIFINAL
« Föregående · 1820360 · Nästa » Till forumet
Sv: SEMIFINAL
KalleTeodor: Den kedjan var väldigt bra idag och nu har jag en skön känsla inför fredagen....hoppas Fälth kan komma tillbaka iaf på fredag!!
+ 2
Sv: SEMIFINAL
Mina stjärnor idag:
Granström: Sätter igång psykandet på uppvärmningen. Smäller på fina tacklingar. Förnedrar Bakala i slutsekunderna och får den lugna blygern Sundström att tappa fattningen.
Sandström: Gör de viktiga räddningarna i början som gör att vi kan ta över matchen. Saltar med några extraräddningar sen och förtjänar sin nolla.
Clark : Massor av mål. Men vinner även kamper framför mål och bjuder på fina passaningar.
Hedersonnämnade :
Zanetti : Krigar så jävla bra idag. Använder sin fysik och spelar rejält.
Lindblom: Sådär Lindblom-bra.
Granström: Sätter igång psykandet på uppvärmningen. Smäller på fina tacklingar. Förnedrar Bakala i slutsekunderna och får den lugna blygern Sundström att tappa fattningen.
Sandström: Gör de viktiga räddningarna i början som gör att vi kan ta över matchen. Saltar med några extraräddningar sen och förtjänar sin nolla.
Clark : Massor av mål. Men vinner även kamper framför mål och bjuder på fina passaningar.
Hedersonnämnade :
Zanetti : Krigar så jävla bra idag. Använder sin fysik och spelar rejält.
Lindblom: Sådär Lindblom-bra.
+ 14
Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Behåll fokus och ge soporna en riktigt Lååååång fredag i övermorgon. Effektiv kross i kväll. 🏒🏒🏒
+ 18
Sv: SEMIFINAL
Börjar bli otroligt tröttsamt att läsa om domare här inne nu. Har under den senaste veckan till och med undvikit att gå in här (vilket absolut inte hör till vanligheterna) eftersom jag vet hur mycket meningslöst dravel jag kommer finna, samt att eventuella inlägg med faktisk substans lär drunkna i denna orgie av gnäll på domslut.
Alla med koll på SHL vet att domarna i denna liga mestadels håller pinsamt låg nivå, så det känns lönlöst att traggla detta kväll efter kväll efter kväll.
Kom igen nu grabbar, enough is enough...
Alla med koll på SHL vet att domarna i denna liga mestadels håller pinsamt låg nivå, så det känns lönlöst att traggla detta kväll efter kväll efter kväll.
Kom igen nu grabbar, enough is enough...
+ 4
Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Sorry, missade det också.
Matchen är ju redan körd så jag fokuserar mest på nyheterna på TV och nästa match.... :-))
Matchen är ju redan körd så jag fokuserar mest på nyheterna på TV och nästa match.... :-))
Sv: SEMIFINAL
dAVydov: Sorry, missade vad som hände Ölund efter tacklingen, men om han såg groggy ut och ramlade av(?) isen (du menar väl att han ramlade PÅ isen när han försökte resa sig?), så tyder det tyvärr på en hjärnskakning.
Lik förbannat så såg smällen inte ut att ta så hårt, är dock ingen läkare och kan därför inte bedöma hur mkt det påverkat Ölund.... :-)
Lik förbannat så såg smällen inte ut att ta så hårt, är dock ingen läkare och kan därför inte bedöma hur mkt det påverkat Ölund.... :-)
« Föregående · 1820360 · Nästa »