1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779174 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Tänk om dom kunde träffa målet när dom skjuter?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Du kräver för mycket ibland;)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: låter ju fint att brynäs har komandot i matchen iaf..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: dom har i alla fall träffat Backlund fyra gånger..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: Bättre om vi har kommandot i målprotokollet.

Dax för Pepe för TIK.

Ring Ring.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: dysterkvist

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gött tryck Tik:arna har på klacken!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Suck! bp igen!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enligt hockeyligans rapportering så var det inte ett enda jävla skott under Brynäs PP.

Sebban ut igen...bänka och in med leksingen!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Realist.

1-0.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: hemmadomare

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Såja nu har Brynäs hjälpt ytterligare ett lag att bryta en trend.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: vilken är trendan?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Nu har Timrå fyllt sin kvot av gjorda mål för den här matchen...

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Helvet med ett sånt mål.tror ändå att Mads avgör idag.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Dom hade tydligen varit usla i PP senaste tiden.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Go Norway.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: så ett pp mål på två försök i första perioden innebär att trenden är bruten?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Gå gå Tajgärs gå gå

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nurå? kanske ett mål skulle sitt fint.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kanske vi kan kvittera snart

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
aj aj Sjödin

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
glasspelare i Timrå som vanligt

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Inge mera slarv nu..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
helvete Micke!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: oj inte bra Lind åkte kälke.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse: Rullar ju på bra det här!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: bara att lägga in en växel till i andra.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Tänk om det vore så lätt!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Sjödin verkar fortsatt lite dallrig.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Brynäs bara pumpar Backlund full med skott i PP,äähh förresten inte ett skott på två försök.
Under all kritik.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: tja man kan ju inte annat än att hoppas

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse:
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: TIK sköt iaf ett skott mot oss under våra 2 PP!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enda skottet under våra två pp är det Timrå som har avfyrat...uddlöst!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: definera en brunkare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera definera tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: oops jag stavade visst fel. Seriöst vad är egentligen en brunkare?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: Hm de spelare du nämnde är ganska olika i sina spelstilar. Förklara bättre.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Du har ju fått ett klockrent svar av tjugo8!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ok så spelare utan speciellt mycket spelsinne men som sliter föredömligt för sitt lag. De tar också gärna en fight för att tagga sitt lag eller för att hjälpa en polare i nöd. En brunkare spelar givetvis i tredje eller fjärdekedjan och producerat inte mer än 0,3 poäng per match.

Är jag rätt ute?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
De kallas även ibland för duktiga tvåvägsspelare om jag har fattat det rätt..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
E det nån som har snö hoss er?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Nej där är du ute och cyklar min vän.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Fan Hoss ja, va inte han i Bröderna Cartwright?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Teppo: ok vi får vidarutveckla dett a nästa paus kanske.

Där sprack isen.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: "arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack"
Se brunkare. Men jag gissar bara,

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kliver vi ut och tar dem djävlarna, rätt upponer bara. =)

« · 835493 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)