1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779163 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Gå gå Tajgärs gå gå

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nurå? kanske ett mål skulle sitt fint.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kanske vi kan kvittera snart

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
aj aj Sjödin

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
glasspelare i Timrå som vanligt

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Inge mera slarv nu..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
helvete Micke!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: oj inte bra Lind åkte kälke.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse: Rullar ju på bra det här!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: bara att lägga in en växel till i andra.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Tänk om det vore så lätt!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Sjödin verkar fortsatt lite dallrig.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Brynäs bara pumpar Backlund full med skott i PP,äähh förresten inte ett skott på två försök.
Under all kritik.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: tja man kan ju inte annat än att hoppas

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse:
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: TIK sköt iaf ett skott mot oss under våra 2 PP!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enda skottet under våra två pp är det Timrå som har avfyrat...uddlöst!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: definera en brunkare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera definera tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: oops jag stavade visst fel. Seriöst vad är egentligen en brunkare?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: Hm de spelare du nämnde är ganska olika i sina spelstilar. Förklara bättre.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Du har ju fått ett klockrent svar av tjugo8!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ok så spelare utan speciellt mycket spelsinne men som sliter föredömligt för sitt lag. De tar också gärna en fight för att tagga sitt lag eller för att hjälpa en polare i nöd. En brunkare spelar givetvis i tredje eller fjärdekedjan och producerat inte mer än 0,3 poäng per match.

Är jag rätt ute?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
De kallas även ibland för duktiga tvåvägsspelare om jag har fattat det rätt..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
E det nån som har snö hoss er?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Nej där är du ute och cyklar min vän.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Fan Hoss ja, va inte han i Bröderna Cartwright?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Teppo: ok vi får vidarutveckla dett a nästa paus kanske.

Där sprack isen.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: "arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack"
Se brunkare. Men jag gissar bara,

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kliver vi ut och tar dem djävlarna, rätt upponer bara. =)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
det går inte att förklaras bättre...
majoriteten av brunkarna enl min definition är överflödiga, en minoritet är nyttiga

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Verkar som träarenan har bra aggregat... En pub och dålig is ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Sprack isen??

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Nu får dom fan ta och ösa på så man hinner se Melodifestivalen ;)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: brunkare och skrining är ord som inte fanns för x antal år sedan och det är lite svårt att hänga med ibland.

Skrining tror jag är samma sak som interference.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Jag orkar inte lyssna på webben. Var det nån som fastna med skrillan eller .-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: håller med dej Gusten någon av er som har tippat på melodifestivalen? själv tippa jag en 20 kr på Missmatch.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: och?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Nu är det så att detta inte gäller LA om du trodde det :-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: ?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: Modo har vunnit ett SM-guld vissa klubbar har vunnit tolv :)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nu jävlar räcker det väl med utvisningar?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: nu börjar till och jag bli pessimistisk. Vi verkar ju helt sakna offensiv.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: ja det verkar ju inte bättre.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Det e nog dax att ta tag i spelet nu för Brynäs och inte sitta på botbänken.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: hoppas på en jätte propp från hulken nu! =)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: pp nu men fortsatt inga skott

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Dream Team: första skottet på 13 minuter ....

« · 835522 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)