1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779194 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: PP nu då, 1-1 ;] kom igen!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_Puttrik: heja heja

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Å där kom Brynäs första skott i andra perioden....

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: nu kommer vi..full fart mot ett nytt kryss kanske.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
suck det måste ju släppa i pp snart! Nej backlund slänger sig som en tiger istället!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
PP1 nurå.skall det bli mål denne gång?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten:
35:08 BRY Skott Ove Molin
33:24 BRY Skott Daniel Widing
32:41 BRY Skott Mikael Lind
32:20 BRY Skott Björn Danielsson
30:51 BRY Skott Jiri Bicek
30:31 TIM Utv 2 min SLASH Pär Styf


Ja Brynäs har verkligen skottvilliga backar ;)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu får dom väl ändå se till och få in puckfan!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
För helvete, chocka oss och stänk in en puckusling nudå!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: kom igen nu Brynäs nu är det nytt PP, mål vill jag höra och nästan kräver jag att det blir..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Loggar in lagom till kvitteringen;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse: Angell var ju riktigt skottvillig innan jul.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Fem back skott av femton totalt hmmm?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: det tog si på slutet. 1 poäng ska vi fan ha alltså. Bara att trycka på för fulla muggar.

Är Spets en brunkare? Widing? Almtorp?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: Det är ju fler än fyra iaf ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Matchen kommer att avslutas med ett sent skitmål utav TIK eller lyckoskott utav BIF mellan tiden 1753 och 1951

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Brynäs gör 1-1 mellan 1345 och 1912 i tredje, givetvis ett klassiskt klapp-klappmål.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: hmpff är det inte bättre att du utökar tiden mellan 0000-2000 om man räknar bara tiden per period istället för matchvis. Tiden matchvis blir 4000-6000. I försvaret så skiter vi i ":" ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: ja det har du ju iofs rätt i =)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
inga fler frilägen för tik nu tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: har någon hört något om Salle idag? elr e han bänkad?=

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: ok Selander.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: han spelade i början i alla fall.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Ska vi bli nollade för första gången för i år???

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Fan stolpe Ut nu också jävla pepe äng och herman dill.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nej stoplpskott av Angell

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ca tre min kvar tills vårat lyckoskott.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: nu hörde man om salle skadad?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nu är jag riktigt nervös puh

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
aj aj salle skadad!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: aj aj han har ont i armen

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Fan vad tråkigt om det e axeln den hoppade ju ur led mot Frölunda förra året i skandinavium...´:(

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Lind verkar i alla fall teka bra i dag..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
kan vi få några riktiga avslut på mål nu! helst i mål!..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: tempoökning sista tio nurå.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nä det luktar torsk.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Inte ge upp nu, minst en pinne kommer vi ta med oss hem.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
timeout hoppas att Boork har en räv i brallan.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
rafalski: hoppas hoppas

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: kom igen nu då!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
enormt tryck nu....

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
ÖKA

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
kämpa

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
In med pucken i mål, in med pucken i mål

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: angell bara skjuter o skjuter! Fortsätt så!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Kom igen nu då!..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
god natt nu blir det bögfestival

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
jävla skit

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_Puttrik: f@n!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Värdelöst.

« · 835614 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)