« Föregående · 119268 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Laget i morrn
BrynasDanne: Jojo men man har glömt bort att nämna honom i försnacket inför Leksandsmatchen. Är han sjuk ska de väl skriva det. Kanske har ledningen helt glömt bort honom. Om vi påmint värvingsansvariga lite tidigare att Simon fanns kanske man inte behövt värva Nylander ;-)
Sv: Laget i morrn
micke: jag vet inte... har inte läst nått om det men så kan det vara... Vet ej faktiskt...
// danne
// danne
Sv: Laget i morrn
BrynasDanne: Östlund slog väl axeln ur led för ett tag sedan och blir borta ngn vecka till...
Sv: Laget i morrn
Igor: ja du... jag vet inte... kanske sjuk eller.... kanske skadad... känner han inte men om han inte är med i A-truppen, inte J20 och inte skadad så antar jag att han är sjuk...
// danne
// danne
Sv: Laget i morrn
BrynasDanne: Var har Östlund tagit vägen nu? Han står inte som skadad, är inte med i A-lagstruppen och spelade inte med J20 i helgen?
Sv: Tips Leksand - Brynäs
Hugin: Ja det låter bra...
brynäs vinner med 4-2 och Miettinen, Anger, Bergqvist och Adam Andersson gör mål... skulle vara kul om Adam gjorde mål iaf...
// danne
brynäs vinner med 4-2 och Miettinen, Anger, Bergqvist och Adam Andersson gör mål... skulle vara kul om Adam gjorde mål iaf...
// danne
Sv: Slutresultat?
LotharHsand: Varför följer du inte mitt tips som jag skrev tidigare att sätta en hundring på unibet.com, dom ger dig 20ggr pengarna. 2000 kr rikare efter säsongen om allt går som det ska....hehe
Sv: Tips Leksand - Brynäs
Hugin:
Mikko luovi gär det första målet
för säsongen och Brynäs vinner med 3 - 1
Mikko luovi gär det första målet
för säsongen och Brynäs vinner med 3 - 1
Tips Leksand - Brynäs
Nu är det väl dags att börja tippa kvällens match.
Det är väl inte helt lätt i och med de usla resultaten de senaste matcherna framför allt mot SSK.
Man ska dock vara optimist så 2 - 4 tycker jag låter bra.
Det är väl inte helt lätt i och med de usla resultaten de senaste matcherna framför allt mot SSK.
Man ska dock vara optimist så 2 - 4 tycker jag låter bra.
Sv: Femmor när alla är friska!
mannenra:
Det vore verkligen begåvat. Framtiden utanför truppen och Nylander, Wågström, Danielsson som fjärde line. Dessa tre herrar har nått senit för länge sedan.
Huva
Det vore verkligen begåvat. Framtiden utanför truppen och Nylander, Wågström, Danielsson som fjärde line. Dessa tre herrar har nått senit för länge sedan.
Huva
Sv: Laget i morrn
KentaK: Jag tror faktiskt inte det Kenta... Den forna Skutskäringen som han nu är kommer få det svårt i år... men vänta 1,2-år så är han säkert lika duktig som Bergqvist är nu... Han lyckas i Juniorlandslaget men jag tror faktiskt inte att han får så mycket speltid i år... Men vi får ju se om det blir flera skador så får han nog säkert chansen...
// danne
// danne
Sv: Laget i morrn
claesw: Ja du... vi får väl se men det skulle ju va spännande om det blev straffar i premiären... Men då vinner brynäs iaf... Miettinen, Anger, Molin, Larsson och Kyrö lägger... Molin avgör på sista så Brynäs vinner med 5-4...
Sv: Laget i morrn
P J Davydjoos: Stämmer.. =)
Jag glömde Björne, men jag tror ändå att han får en plats på bänken.. eftersom jag verkligen tror på att Simon Östlund lyckas i elitserien i år..
Jag glömde Björne, men jag tror ändå att han får en plats på bänken.. eftersom jag verkligen tror på att Simon Östlund lyckas i elitserien i år..
Sv: Laget i morrn
Om ca 10h börjar livet då öppnar finrummet upp för ES i går öppnade farstun för AS upp med att Bofors åkte på pumpen mot Västerås där Stefan Lundqvist slog in den avgörande straffen.
Enl min kaffesump så blir det 5-3 till Brynäs, Anger avgör i tomkasse 19:53 i 3:e.
Sanna mina ord!
Enl min kaffesump så blir det 5-3 till Brynäs, Anger avgör i tomkasse 19:53 i 3:e.
Sanna mina ord!
Sv: Laget i morrn
claesw:
Han är en väldigt duktig straffläggare , åtminstone under de 2 säsonger han gjorde i Djurgården.
Han är en väldigt duktig straffläggare , åtminstone under de 2 säsonger han gjorde i Djurgården.
Sv: Laget i morrn
claesw:
Jag förespråkade Karjalainen redan i somras ... Känns helt rätt med en lurig måltjuv som bonusgubbe i laget!
Jag förespråkade Karjalainen redan i somras ... Känns helt rätt med en lurig måltjuv som bonusgubbe i laget!
Sv: Laget i morrn
BrynasDanne:
Det blir 3-3, sen vinner LIF efter straffar tyvärr...Den här säsongen skavi va grymma hemma, som förr.
Det blir 3-3, sen vinner LIF efter straffar tyvärr...Den här säsongen skavi va grymma hemma, som förr.
Femmor när alla är friska!
MV:
Ram
(Asplund)
1a:
Djoos-Rehnberg
Anger-Miettinen-Bergqvist
2a:
Sjödin-Latinen
Molin-Larsson-Soling
3e:
Johansson-Petré
Karjalainen-Kyrö-Luovi
4e:
Andersson-Pekkala
Nylander-Wågström-Danielsson
Spelar ej:
Lundström
Jobs
Mårs
Floberg
Östlund
Ram
(Asplund)
1a:
Djoos-Rehnberg
Anger-Miettinen-Bergqvist
2a:
Sjödin-Latinen
Molin-Larsson-Soling
3e:
Johansson-Petré
Karjalainen-Kyrö-Luovi
4e:
Andersson-Pekkala
Nylander-Wågström-Danielsson
Spelar ej:
Lundström
Jobs
Mårs
Floberg
Östlund
Sv: Laget i morrn
P J Davydjoos: Ja han ska ju SJÄLVKLART finnas med i 3:e femman... Hade ärligt atlat "glömt" han...
Sv: Laget i morrn
KentaK: Och Björn Danielsson ska lånas ut eller? Eftersom han inte får plats på din bänk :)
Sv: Fråga Lund
KentaK: jo det stämmer precis.. Han kan jobba med TV eller nå sånt och en aning possitivare så han blir rolig att tippa på också... Han är ju lika tråkig att kolla på som att sitta i kyrkan och be... Och det har jag aldrig gjort än så länge och antagligen kommer jag inte att göra det heller...
Så ärligt talat är det dags att han skärper sej nu...
Så ärligt talat är det dags att han skärper sej nu...
Sv: Fråga Lund
BrynasDanne: Jo, men ja håller med.. förstår inte hur han kan få lägga ut sina tips i en så pass stor tidning som Aftonbladet???
Han kan hålla sig till Sikta mot stjärnorna och andra fjållerier!! hehe
Han kan hålla sig till Sikta mot stjärnorna och andra fjållerier!! hehe
Sv: Laget i morrn
Bissett: Nu när du drog in startuppställningen i diskussionen här så skulle jag gärna vilja ställa upp ett helt skadefritt brynäs, och ponera att Soling inte behöver nån operation.. Då kan laget se ut så här lagom till jul!
1:a Femman
Rehnberg - Djoos
Anger - Miettinen - Bergqvist
2:a Femman
Sjödin - Laitinen
Soling - Larsson - Molin
3:e Femman
Johansson - Pekkala
Karjalainen - Kyrö - Luovi
4:e Femman
Andersson - Petré
Östlund - Wågström - Nylander
Reserver:
Floberg, Jobs och Mårs
Då kan vi börja andas optimism i Gävle tamej fan!!
1:a Femman
Rehnberg - Djoos
Anger - Miettinen - Bergqvist
2:a Femman
Sjödin - Laitinen
Soling - Larsson - Molin
3:e Femman
Johansson - Pekkala
Karjalainen - Kyrö - Luovi
4:e Femman
Andersson - Petré
Östlund - Wågström - Nylander
Reserver:
Floberg, Jobs och Mårs
Då kan vi börja andas optimism i Gävle tamej fan!!
Sv: Fråga Lund
KentaK: Anrell brukar ju aldrig ha rätt om någonting... Man ska aldrig lita på honom!... Fattar faktiskt inte varför han är sportkommentator... Men alla har ju rätt att säga sina åsikter...
Sv: Fråga Lund
Så har då Lasse Anrell lämnat in sitt traditionsenligt kontroversiella tabelltips..
Där åter finns vi först på 8e plats, och Djurgården nere på 10e plats.. Men ja har för mig att han tippade AIK i topp inför förra säsongen.. Så det ser ganska ljust ut ändå.. =)
Där åter finns vi först på 8e plats, och Djurgården nere på 10e plats.. Men ja har för mig att han tippade AIK i topp inför förra säsongen.. Så det ser ganska ljust ut ändå.. =)
Sv: Laget i morrn
Bissett: Det var ju en klart godkänd uppställning. Men jag vill gärna ha in Petré i 3:e istället för Pekkala..
Va tycks om det?
Va tycks om det?
Laget i morrn
Målvakter:
Jamie Ram (Johan Asplund
1:a Femman:
Henrik Rehnberg, Pär Djoos, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist
2:a Femman:
Tommy Sjödin, Vello Laitinen, Mikko Luovi, Janne Larsson, Ove Molin
3:e Femman:
Daniel Johansson, Jussi Pekkala, Daniel Wågström, Roger Kyrö, Peter Nylander
4:e Femman:
Adam Andersson, Henrik Petré, Jonas Floberg, Per Mårs, Kristoffer Jobs
Jamie Ram (Johan Asplund
1:a Femman:
Henrik Rehnberg, Pär Djoos, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist
2:a Femman:
Tommy Sjödin, Vello Laitinen, Mikko Luovi, Janne Larsson, Ove Molin
3:e Femman:
Daniel Johansson, Jussi Pekkala, Daniel Wågström, Roger Kyrö, Peter Nylander
4:e Femman:
Adam Andersson, Henrik Petré, Jonas Floberg, Per Mårs, Kristoffer Jobs
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Sv: Matchen imorn!
BrynasDanne: Sista gången ja tjatar om resultatet.. men det blir
4-1 till brynäs..
Målen:
Leksand: C Olsson
Brynäs: Miettinen, Anger och Kung Ove 2 stycken..
4-1 till brynäs..
Målen:
Leksand: C Olsson
Brynäs: Miettinen, Anger och Kung Ove 2 stycken..
Sv: Slutresultat?
Är inne på Svenska spels hemsida nu å kommar oddset på Elitserie lagen när det gäller att vinna SM -Guld å där så står det att Brynäs har 5,91 i odds!? Kan ni fatta det? Det kan inte jag göra - varför har de ett sånt litet odds på Brynäs, är det därför attdet har gått så bra på försäsongen, det måste vara det?
Jag hade tänkt lira 50 spänn på att Brynäs vinner men hur mycke pekngar får man tillbaks då om de vinner- inte mycke (ca: 295 kr).
Jag hade tänkt lira 50 spänn på att Brynäs vinner men hur mycke pekngar får man tillbaks då om de vinner- inte mycke (ca: 295 kr).
Sv: Kunglig Hovleverantör?
Ingen illa om Anger men efter att ha prata med den del killar i laget så verkar han vara en liten skrytmåns. Ta inte allt han säger på allvar.
Been there, done that...
Been there, done that...
Sv: De 10 hetaste utlänningarna, enligt Expr
Håller med KentaK, Tommi kommer visa alla "hockey-experter" i vinter vart skåpet ska stå.
Sv: Roger Melin
Ja, nu när Leksand är borta från allsvenska så lär inte Melin få nåt problem med för Rögle till serieseger.
Slutresultat?
Sett många bud om slutresultat imorgon mellan Leksand-Brynäs, personligen tror jag att det blir 3-3. Nån som tror annorlunda?
Nån som vet vart man får tag på en lagbild 2002 att ha som skärmbakgrund? Den på brynas.se verkar inte fungera...
Nån som vet vart man får tag på en lagbild 2002 att ha som skärmbakgrund? Den på brynas.se verkar inte fungera...
Sv: Fråga Lund
MAStermind: Här kommer svaret på trivselfrpgan:
Ove är kusin med Nicke inte bror.
Brynäs vinner med 5-2 imorrn.
Ove är kusin med Nicke inte bror.
Brynäs vinner med 5-2 imorrn.
Sv: Roger Melin
Sorry! Tyvärr fungerade inte länken. Men det står om Melin och Rögle på Aftonbladets hemsida.
Sv: Imorron smäller det!!!!
KentaK: Nu ;-)
I år försöker vi köra ut inför matchen runt klockan 17.00 dagen före match (blev 16.30 idag).
I år försöker vi köra ut inför matchen runt klockan 17.00 dagen före match (blev 16.30 idag).
« Föregående · 119268 · Nästa »
/danne