1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15


Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
dreamland: Det där var ju en jävulskt förvrängd version på det han sa.

Är du journalist eller?

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bradberry: Dags för tredje. Jag mår illa...

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
detta blir en rysare

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15

dreamland:

Ja, och?


Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Zappaholic: Då är vi två..

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15

Rödin som kladdade före utvisningen?

FAN! Slappna ALDRIG av!!!


Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bifhjärta: Jamen vi tar väl ett box play direkt

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Tack Rödin...

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
VEM KLADDADE FÖRE UTVISNINGEN ???

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Ah, mål i boxplay. Det var nytt.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Inte bra Rödin..Fan också

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bifhjärta: Så jävla DÅLIGT

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Fan, rinner det ifrån oss nu? Kämpa!!!

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bifhjärta: sex bp mot två pp. Svårt att stå emot då

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Zappaholic: Du såg väl statistiken innan?

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bradberry: Haha....hörde bara intervjun med ena örat. Hörde jag så fel? Kanske skulle plugga till journalist då :-) Är det försent när man är 38? :-)

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
dreamland: Skicka den där jävla Bertilsson, så jävla dålig

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Det var den 3-poängaren.

Så jävla dåligt.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Brynäsgubbe: Jävla skitlag.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Brynäsgubbe: Ja Bertilsson, närmare totalt tjänstefel än så kommer du inte. SOPA! Man kan klanta sig men att bli överhet idet läget å göra en sån grej är helt oförlåtligt. Idiot!

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
munkas: Du har suttit och väntat på att få skriva det va?

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bradberry: JAAAAAA!!

Wallace!

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Dålig is i Leksand? Brynäs-spelare har typ ramlat 20 gånger.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Brynäsgubbe: allt är kasst i Leksand. Även isen...

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Zappaholic: ..och domarna;-)

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Ridå, vassa Zebror ikväll fö.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Men herregud...

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bifhjärta: Nytt pp för Lyxfällan.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Utvisad för en rövtacling..... domarna för fan

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
bifhjärta: men va faaaan. ..

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Vuollerim: FY FAN RENT UT SAGT!!!!

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Vuollerim: Grattis domarjävlar

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Det gör då jävla ont att se motståndarnas glädje

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Usch. Fy fan. Så jävla skit.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
brynäs08: Man är ju enögd men det där ser ut som en klockren höfttackling!!

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Håller ändå Bertil som den största syndabocken.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
DOMARNA HAR ÄNNU EN GÅNG VISAT SITT LEKSANDSHJÄRTA...FYFAN VAD ÄCKLIGT.
Synd om grabbarna....

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
brynäs08: fy Faan, va trött ja är på dessa idioter till domare... När fan fick vi en sådan utvisning i slutminuterna senast.

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Leksands bästa spelare idag: Domaren. 

Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Vilken jävla domarskandal, helt otroligt... Måste måste jag möblera om här hemma.

FYFAN FÖR DETTA!

« · 1656096

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)