250kg kärlek: Äh höger och vänster är ingenting mot den som vi sponsrade i Eskilstuna Zoo "Brooklyn" som är en vit tiger fast nu lever den uppe i Lycksele som en viss gammal Brynäs spelare som har bytt namn som spelade tills sig ett kontrakt i Luleå.
-99 så var denna spelare bänkad i MoDo, Bäckman förstod väl inte hans kapacitet-
Vem är han, han har förövrigt spelat i "Fördel..."
Hans förnamn skall in i lodrät sex och hans efternamn i vågräät tolv tillsammans så bildar dom lösnigen i korsrätt sjuttiosju
Valde att göra en enkel fråga eftersom jag måste nanna nu :-))
Dream Team: Stämmer alldeles utmärkt det. Närmaste större stad ligger 10 minuters tuk-tuk färd från detta ställe. Kortet omfattar egentligen 3 ställen, ett ställe för varje beach du ser. Beachen längst upp är paradiset för singlar, de två närmaste är mer för barnfamiljer eller de som inte är ute efter att "ragga".
Paddan: Du är fasligt nära sanningen. Det enda som egentligen skiljer sig från metropolen Skäggsta är dessa små skapelser. OBS! Den till vänster och den till höger ;O)
Så här när snön faller och värmen är långt borta kan jag ibland önska mig bort till varmare ställen. Lite stolt är jag att ha knäppt det här kortet som för övrigt är spritt världen över (jaja, inte min bild dårå, men en snarlik).
Intressant. Skrev för några veckor sedan med en amerikan som beklagade sig över att deras jul håller på att försvinna och bad mig att njuta av julen åt honom också. Orkade inte riktigt ta reda på exakt vad han menade då, men det där förtydligar ju lite.
För övrigt skulle jag gilla om "det förbjudna C-ordet" var Coca-Cola. Blä.
willysson: Ser att traditionen varierar även på julsångerna ockås, Intressant val måste jag tillstå.
Men annars så är väl Jag srömmer om en jul hemma med Boppers en bra julsång, En annan som är pampig och mäktig är från Christer Sjögrens julalbum som har ett år på nacken Härlig är jorden en massa mustiga stämda trummor och trumpeter då är det jul.
El Maco: Ingen aning ! Men de kör det på en engelsk tv show. Christmassy TV The show mentioned just below... there, look... "Christmas Mania", will be broadcast at 10pm for an hour and features the following line up...
Jamie Cullum New Year Baby Katie Melua Have Yourself a Merry Little Christmas Ronan Keating Fairytale of New York Il Divo Oh Holy Night Clare Teal Winter Wonderland Westlife White Christmas Donny Osmond It's Christmas Time Roy Wood I Wish It Could Be Christmas Every Day
Obviously, Roy & his Army are topping the bill! Don't know what happened to Cliff... maybe he's washing his hair that night, after all.
Jamie Cullum New Year Baby Katie Melua Have Yourself a Merry Little Christmas Ronan Keating Fairytale of New York Il Divo Oh Holy Night Clare Teal Winter Wonderland Westlife White Christmas Donny Osmond It's Christmas Time Roy Wood I Wish It Could Be Christmas Every Day
Kickan: Du missar poängen med det jag skrev. Jag skrev att jag inte kan bedöma vilka män som är snygga (förmodligen lika med de som kvinnor anser snygga). Hur det gör mig homofob har jag ingen aning om.
Trots halvtaskiga vinterdäck hade jag inga problem att ta mig varken till jobbet i morse eller till en leverantör nu under morgonen. Jag måste göra något fel som inte känner halkan.
Jag som trodde att inte ens vinterdäck var idiotsäkra när det är så här halt. Kan man få pengarna tillbaka för de nya man köpte för inte alls särskilt länge sen, tror du?
Fanken, vad spännande det var att sitta i bilen vid ett rödljus och känna hur den gungar fram och tillbaka. Spännande var det också när biljäveln framför mig stannade i en korsning i en brant uppförsbacke så att jag inte kunde göra annat än att notera att min bil gled neråt i ett jävla slalommönster. Hamnade också bakom en körskolebil, i en mindre brant backe, som stod still och sedan gled neråt den med.
willysson: Är inte Christer Glenning död på riktigt? Han kanske kommer att återuppstå som en Jesus lagom till nästa års RIR-konserter och blir Wells ersättare.
Att det torde vara livsfarligt att köra bil beror i så fall mer på bilföraren än vädret, därmed inte sagt att du inte kan köra bil. Det är inte halt, inte svårframkomligt och din bil är inte speciellt vindkänslig. Så du kan utan större problem ta bilen på jobbet, ska du se.
BLÄ! Det här är inte snö, det här är regn. Min arbetskamrat ringde nyss och sa "vad du än gör, försök inte GÅ till jobbet, det blåser jättemycket". Sen konstaterade hon också att det torde vara livsfarligt att köra bil. Detta är därmed andra dagen i rad jag är rädd för att gå ut...
Stigsson: Jag drömde att Robert Wells Dog inatt, och att det var ett jävla liv över vem som skulle ta över efter honom i9 Rapsody in rock, tror att det var på g med, crister glenning innan jag vaknade... Skum dröm, men det är på riktigt...
ernie eagle: Du hävdar att något är smaklöst och i samma andetag föreslår du Robert Wells istället!!! Det var väl en djupdykning som inte var från denna världen.