65selander: Det är ju en helg! Jag jobbar till 16 på fredagen, så man får fara då. Så man lär väl vara uppe vid 20-21 tiden beroende på när man kommer iväg. Fredagkvällen går åt till att "vattra in vagnen" resa tält åt ungarna. Ta ett par pilsner och Cuba Libre. Enl. kartan är det ju inte speciellt långt mellan Vemvalla och campingen.(Fågelvägen) Så man lär nog höra musiken medans man stationerar sig ( c :
Vad är det för fjolla som har en jätte brynäs flagga uppspikad på väggen? Efter Ekbergs på vägen mot björnrike. Direkt till vänster efter bron. Det var nära jag skulle åka in i vintras och gratulera honom för att det gick så bra. ( c : Men på Huskys kör dom Timrå matcherna ( c :
65selander: Han skulle nog bli bra paff om jag knackade på. Får väl se när pilsnern tryter på lördagnatten ( c : Visst borde det gå att gena från Vemvall till Hamphole City. Så man slipper gå ända bort till kyrkan för att sedan vända tillbaka?
Är det inte läge att återse byn typ en sådan helg?
Så har man då spelat sig igenom GTA IV och jag måste bara säga att detta är det bästa spel som någonsin gjorts. Vilka fantastiska detaljer, vilken inlevelse och vilken underbar spelidé.
Poffa: Sova och sova? Jag har lagt mig ca. 03:00 och upp 07:00 sista 3 dagarna. Jag har suttit och dribblat med en CD/DVD spelare som jag inte blir klok på. Den talade om att den hade digitala bilder, fast det inte ens satt en skiva i. Vad är en DVDRAM för nått? Den påstår att den är en sådan. Uppgraderade den i går natt, då får man ju riva ut den andra DVD spelaren för det fick bara hänga en enhet på IDE linan. Så nu säger den inget om bilder, men den är fortfarande en DVDRAM
Vad faan är RAM??????? GSA-4163B den senaste i en rad av Super Multi brännare från LG som klarar alla DVD formaten, "plus", "minus", "RAM" och nu även Dual Layer som gör det möjligt att lagra ända upp till 8,5GB på en sida. GSA-4163B bränner DVD-R/+R med maximalt 16x hastighet och kan således bränna en full DVD+R på ca 5 minuter. Den kan också bränna DVD+RW med upp till 8x hastighet. Till saken hör, den är 3 år gammal och har inte trilskas förut.
Salle: Tack så mycket!;) Hellraiser har jag sett men det var 100 år sen, är sugen på att se de igen. Lite av en favorit för mig är ju Jason Voorhees i Fredagen den 13:e serien, ruskit skön karaktär.
Och som du sa en läskig film i ett mörkt rum med surround-sound slår inte fel;)
1408 är den bästa skräckisen som gjorts i modern tid, tillsammans med The ring, The Grudge och Silent hill. jag håller också med dig om att klassikerna är bäst!
Hmm, brukar det verkligen vara så svårt att få ungar att äta kött?
"Kids love spaghetti but for many parents it's hard to get them to eat meat - so the meaty, protein saturated, pasta version could be an innovative way of providing youngsters with vital nutrients and iron."
wap.hockeysnack.com Kul festdag för "080808" arrangörena, regnet totalt öser ner just nu och be äknar fortsätta hela dagen/kvällen. Blir nog en stilla hemmakväll istället.
wap.hockeysnack.com Surströmming... nja här blir det någon pilsner till på Linas innan man jagar sig hemmåt. Skall ut och rasta 66Berglund imorn. Han har börjat på Norra Länken nu.
Käkar du med mandelpotatis också eller ? När jag äter så är det mandelpotatis tunnbröd rödlök gräddfil samt en stark ost. Mjölk är bäst till denna delikatess
mattias - 74: Nej, det blev färskpäror igår. Givetvis stark ost, Västerbotten känns självklar vad gäller det. Öl och nubbe fick det bli. Men jag skulle nog mycket väl kunna tänka mig mjölk till strömmingen, det funkar till allt! ;-)
Jag jobbar till 16 på fredagen, så man får fara då.
Så man lär väl vara uppe vid 20-21 tiden beroende på när man kommer iväg.
Fredagkvällen går åt till att "vattra in vagnen" resa tält åt ungarna.
Ta ett par pilsner och Cuba Libre.
Enl. kartan är det ju inte speciellt långt mellan Vemvalla och campingen.(Fågelvägen)
Så man lär nog höra musiken medans man stationerar sig ( c :
Vad är det för fjolla som har en jätte brynäs flagga uppspikad på väggen?
Efter Ekbergs på vägen mot björnrike. Direkt till vänster efter bron.
Det var nära jag skulle åka in i vintras och gratulera honom för att det gick så bra. ( c :
Men på Huskys kör dom Timrå matcherna ( c :