Café

48284 inlägg · 1042 ämnen

Allmän skriv vad du vill tråd.

« · 1515012 · » Till forumet


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Monno:Ser på Flashback att någon fjunis vill göra sig lustig över Stefans bortgång.

R.I.P Stefan Liv!

Respect.

Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Hemskt väder i detta sketna land.
Kommentera



Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

73Sjöbba:

Skoteråkning genom gamla stan

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74:
Jag tycker det var väldigt fint av honom att veta i förväg att det skulle gå bra, och att han inte skulle klippa ett tidningsbud i en gränd i Gamla Stan.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Metal Guru:

Det senaste är att polisen kollat på filmen nu och att Daniel gjort sig skyldig en del trafikbrott, vad är det med Stockholmare? Dom borde njuta av denna fantastiska skoteråkning och snön istället för att gnälla..

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ibland fattar inte
mattias - 74:
mycket av vad man skriver. 
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Metal Guru:

Jag svarade inte på ditt inlägg utan bara ett konstaterande. Jag förstod ditt inlägg.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Jag gör ett nytt försök, mattias - 74:

Ponera att ett av dina fritisbarn hade en pappa som jobbade som tidningsbud i centrala Stockholm, som igår natt hade blivit ihjälkörd av en skoter i en gränd i Gamla Stan, hade du då sagt åt detta barn idag att han/hon borde njuta av denna fantastiska skoteråkning och snön istället för att gnälla..?
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Metal Guru:

Förmodligen inte men jag tycker det här var en kul grej men tydligen är inte alla här inne på HS lika roade av det.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74:
Om du rakryggat kan säga att du hade tyckt att det varit en kul grej även om han klippt ett tidningsbud, då är din åsikt helt ok för min del.
Om inte, är du en kappvändare, som brukar lida av att du inte tänker längre än vad näsan räcker. Och det är också ok för min del, bara du förstår det.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Nu lägger jag mig i det här....

Jag tycker faktiskt inte att det där tilltaget är så mycket att förfäras över. Känner man till Bodin, så vet man att han har full kontroll över det fordon han framför. Det går dessutom inte i några direkta hastigheter på filmen, även om det låter så. Han varvar som en galning för att underlaget inte ger något direkt fäste.

Det står folk längs vägen och håller koll så att det är fri väg.

Det finns inte en möjlighet i universum, att den här killen skulle sätta sin karriär (ja han har ju faktiskt en sån) på spel, genom att utsätta andra för direkt fara.

Jag har bott i Stockholm, och under sommarhalvåret så kan jag nog säga att cyklister os v utgör större fara än vad Bodin gjorde här. Filmen är dessutom klippt och jag är övertygad om att viss tid har gått åt att reka. Det är inte alltid som det ser ut ;)

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Nalia:
Ok. Jag hävdar fortfarande att en random människa kunnat kliva ut ur en port, och denne random människa hade inte förtjänat att - i bästa fall - bli av med ett ben.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Metal Guru: Jag förstår ditt resonemang.

Men av erfarenhet, så har jag svårt att tro att den här filmen är så "spontan" som man vill få det till. För det första så syns en stor sponsor i bild, vilket spär på mina tankar.

Att filmen är klippt och att det står folk och ger honom klartecken, är också en sak som får mig att övertygas om att det är mer kontroll under färden än vad det ser ut som.

Det låter och ser ut som att han åker i höga hastigheter, men det gör han inte.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Nalia:
Men i så fall var det ju inte en så fantastisk skoteråkning som Mattias påskiner - och då faller ju hans resonemang ändå.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Metal Guru: Fast jag måste nog erkänna att lite fantastiskt var det ändå. Jag hade nog också tyckt att det varit något att minnas, att få åka skoter förbi slottet i Stockholm :)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Nalia:

Aftonblade toch sina rubriksättningar.

Vansinnesfärd? jo just det.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: snöskoterakrobat är väl de man reagerar mest på :P haha, fjolligt namn av AB.

"ingen har ju testat sånt förr" /Bodin

nänä okej ;)

www.youtube.com/watch?v=kSQPdpcajc0
Kommentera



Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

AJ AJ AJ , akta er för att gå ut i Göteborg killar ;)

Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

70 Rodrigues:

Man borde ha all rätt i världen att försvara sin mamma. hade förmodligen gjort samma sak och jag kan garantera dig att det hade nog fan de flesta gjort som hade råkat ut för denna situation gjort.

Nu blir det väl så att killen som stöttade och försvarade sin mamma får mer straff än den andra. Skulle inte bli förvånad om så blir fallet.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Håller med dig, men jag kan garantera dig att det är flera som kommer att tycka att han skulle ha stoppat när han stoppat misshandeln av mamman.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Hållå..

Kanske nån som kan hjälpa mig här!

Tänkte gå in på några bloggar som ligger på blogg.se  Men jag kommer inte in på någon ,men alla andra kommer in på dom.Kommer inte ens in på mina egna bloggar.  Vad kan vara fel? Har nyss skaffat mig en router, kan den vara problemet?

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Gusse: Är väl brandväggen som spökar.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Ett vackert akvarium, eller hur?


Erkänn att ni får leta en stund för att hitta själva pissrännan? :)



Men ser ni rännan längst ner? Och läs skylten.

Just det, ni befinner er inne på herrtoaletten på en fiskerestaurang vid flygplatsen i Subang. Här kan man bli stående länge.

Dom här fiskarna har nog sett det mesta....

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dream Team: Har ingen aning om tråden är passande, men det skiter man väl i ;-)

Hur som helst så minns vi den gamle stormålvakten
john vanbiesbrouck och jag hittade denna bilden från tiden i Florida som är hur skön som helst .
Uppladdat:

450x300-image_9.jpgimage_9.jpg

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Oskars surströmming, "the american way"... ;-)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Den här videon är bra :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Dream Team:

Live Nation anmäls för det dåliga ljudet under Iron Maidens konsert den 13 Juli 

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Jaha...och vad vinner man på det? Frågan är väl vad som kan åtgärdas om det är själva arenan själv som sätter upp begränsningar för en bra ljudupplevelse?
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Dream Team:

Kiss och Springsteenkonserten var ju också taskigt ljud så dom har ju lite och jobba på, mitt tips är att man aldrig mer har en stor konsert där mer. Friends är helt enkelt inte en konsertarena. 

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74:Har du missat det här , se länk .
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Alisandali:

Hoppas ljudet håller. Jag är dock skeptisk

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Ojjj, finns det inge kaffe längre??? Jag tror inte the mauler bryr sig om det men e han en ny Ingo??? Jag hintar om slaget som komma skall och får man det på sig då dör man... Här e blomkolsörat vi ska hålla på...  

http://www.youtube.com/watch?v=LoTQllwO_-c

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
 
Gillar detta klipp från Özz-standup show. Ser fram emot hans nya föreställning som har premiär i vår.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Va faen, ingen  RIP för mannen On the Wildside? Här kommer den:

R I P  Lou!

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ska man nu måsta bege sig till London till sommaren? Slipper ju Rio...
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Vila i Frid Robin Williams. 

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

mattias - 74: Nästa död Mattias. :(

Trots att det inte var världens bästa fimer så gav de härliga glada känslor. Loffe och Kim.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

NuMo: En till :(

R.i.p. Klas Ingesson, din kamp är över.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Herminator:

Fy fan för denna jävla sjukdom :/

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Här är en länk för alla som gillar Manager spel. Sports Interactive, de som gör Football Manager spelen (tidigare under namnet Championship Manager innan de splittade från Eidos). Hade under några år ett hockey manager spel vid namn Eastside Hockey Manager. 

Pga. piratkopiering och andra problem så slutade man att utveckla spelet. Skaparen av spelet har dock under en tid arbetat vidare med spelet på egen tid. Det släpptes idag på Steams Early Access. 

Det följer inte med uppdaterade ligor/spelare men det finns redan en databas med alla ligor/lag/spelare. 

 

Länkar till spelet på steam, uppdaterade databasen och ett logopack.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Var aldrig orolig. Grattis Måns. Så jävla enkelt.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Apropå greklands oansvariga och ohållbara ekonomiska politk. Och ja, den är och har varit ohållbar sedan 80-talet.

Men den tål en jämförelse med finanskrisens banker. Samtliga banker utom Lehman Brothers räddades med människors skattepengar. Ingen av dessa har ännu ställts till svars.

Titta på denna sammanställning för att få perspektiv på den grekiska skulden.

twitter.com/tim_brannigan/status/617720202285973505/photo/1

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

På tal om ingenting, någon här som har testat Bingo Rimérs vin? Såg en skön video med Glenn Hysén så man kanske ska ta och testa det :D

instagram.com/p/4rI66Rxeur/

Kommentera


« · 1515012 · »