Yes! Hämtade ut mina biljetter till konserten imorgon kväll i Scandinavium. Korn på besök. Ska bli kanon att se dem. Bättre musik får man leta efter och live är de förmodligen helt jävla kanon.
Jag kan en massa tjejserier! =) Eller det kanske inte är det du vill ha? Entourage, har du sett den? Californication innehåller också rätt mycket lättklädda brudar. L word med, för den delen.
scim: Jo man har väl matat igenom en hel del. Californication är ju riktigt bra och L-word tror jag att man skippar. Men Entourage har jag glömt bort. Såg första säsongen och sen helt glömt bort den.
MorganaLefaey: Vet ju inte vad du tycker är roligt, men själv är jag riktigt förtjust i That 70:s show. Tycker det är många roliga karaktärer i den komediserien. Själv har jag säsong 1-3 men jag har tänkt att köpa på mig alla säsongerna.
Portello: Har varit en del insnöad på dramaserierna som de flesta verkar följa. Lost, Jericho, dexter och Prison Break. Men man ska kanske prova på lite komedi. Det är ju lättare att få tid till att se korta avsnitt som det oftast är i komediserier. Man kanske ska prova That 70's show. Tror inte jag sett mer än infon när man zappat lite.
Konceptet: Men hörrödu lillgrabben, har inte du vaknat förrän nu? Det var väl länge sedan som vi tipsade om den fina serien. Som tur är går serien i repris på måndagkvällar då jag ibland missar söndagsavsnittet pga vissa logistiska problem.
"Open your eyes or I'll staple your eyelids to your forehead."
Ni som har vägarna förbi Nolaskolan i Örnsköldsvik borde verkligen passa på att se dessa ikväll (se länk)
Finns biljetter kvar, och konserten startar 19.00!