Den 7-11 maj är det Elfack på Svenska Mässan i Göteborg. Där kommer jag stå i en monter och visa lite saker. Nu är frågan, är det någon mer HS:are som kommer vara där?
Poffa: Hade mina planer att åka ned på detta nördkonvent ur rent studiesyfte och se vad alla Trekkers sysslar med när det inte försöker lära sig klingon. Men nu ser jag att töntfaktorn blir alldeles för hög, betydligt högre än vad jag klarar av, så jag låter bli. Tack för konsumentupplysningen Poffa.
Lumber Jack: Åååh, pucko. Sitt där du och räkna sågspån istället för att kasta skit på oss som ska få åka och glassa i solen, få gratisgrejor och äta god gratismat. Och få betalt för det.
Lumber Jack: Hmm, läser från vårt interndokument kring Elfack att vi ska bjuda på godis, pennor, halsremmar, kepsar, vattenflaskor och "armträningsbollar".
Andra har säkert annat roligt. Men det är inte det som är det bästa, nej det är maten och spriten som man bjuds på på kvällarna. Fast du kanske inte äter eller dricker...
Metal Guru: En häftig känsla att så där uppe samtidigt som tornet svajar fram och tillbaka ca:5 meter. Som kuriosa kan nämnas att det tog en halvtimme att klättra upp på stegar, trött i armarna är bara förnamnet :)