Hörru, Salle: Visst är det DIN bild. Jag visar bara på en workaround som gör att jag kan se den, och följdaktligen godkänna den. Eller ska jag ta tillbaka godkännandet?
Metal Guru: Fan, det liknar det ställverk som finns nere vid laxodlingen i Bergeforsen. Fast ett ställverk saknar nog när allt kommer omkring en unik särart, när vi tittar lite närmare på hur det ser ut.
Alisandali: Jag tror den låter gõtt men wobblar som ett trästaket så fort man passerar 120. Skulle knappt våga prova den då den dessutom lär väga tokmycket.
Jag vill se den "kickerkänga" som var mest inne i punk/skinhead/mfl-kretsar. Ju fler snörhål desto bättre.
Salle: Då är det nog dags för en bil igen , en polisbil . Vill se en Fiat 500 som polisbil , och gärna med en Mercedes-Benz front . Men det duger bra med en Fiat 500 som polisbil , Mercafronten skulle bara vara lite bonus .
Myggan: Hoteturleo beach maybee, närmast enligt google...;-) Och har jag rätt då vill jag se en bild på den flagga som den ö har, och står under ,där Volvo Ocean båten Sunergy and Friends var tvungen att söka nödhamn....