"Slösåg Shrek 3 nyligen på ett nattflyg. Döm av min förvåning när först Immigrant Song med Led Zeppelin dök upp, snart ihopvävd med Barracuda i en fighterscen."
Nu har jag sett den där scenen du yrade om för en dryg månad sedan och vilken scen sedan. Enastående, en filmklassiker. Sen gillar jag också att de kör Damien Rice också.
Volume 40. Subject: Return to Fantasy (Uriah Heep) Warning: En turkisk orkester vid namn Feylesoflar tolkar Heep's förutsägelse av Gary Thain's tragiska bortgång.
Wayne Gresky: Vafan, missade jag det i upphetsningen över möjligheten att få spela Kvalserien!
Volume 40. Subject: Return to Fantasy (Uriah Heep) Warning: En turkisk orkester vid namn Feylesoflar tolkar Heep's förutsägelse av Gary Thain's tragiska bortgång.
Engelskan är underbar! Riktigt bra accent och uttal för att vara en sjuttiotals-turk, men orden kommer inte riktigt rätt, ungefär som han tagit ut texten 'för hand'. Vilket är imponerande, för LP:n såldes med 'lyric sheet'.
mattias - 74: Idag när jag kollade runt på youtube hittade jag det här fantastiska japanska bandet. Varför har ingen berättat om dem tidigare? Vi bjuder iaf på två härliga covers med Polysics.
You've just missed... VAN HALEN You really got me JJ CALE Cocaine AEROSMITH Janie's got a gun ZZ TOP Cheap sunglasses WARREN ZEVON Werewolves of london METALLICA Enter sandman CANNED HEAT On the road again THE ROLLING STONES You can't always get what you want THE WHO Baba o' riley ELVIS COSTELLO Pump it up
Närmast en instutition i den här tråden: War Pigs Här med Flaming Lips och Cat Power Varning: Blodigt. Lite guitar hero-känsla över det hela faktiskt. youtube.com/watch?v=iauDX18wMaw
Wayne Gresky: Den var rätt udda. Han hade svårt att hålla sig för skratt då han sjöng "Day of Judgement, God is calling...", medan hon inte hade pluggat texten så där riktigt seriöst.
Denna då