Café

Grupper · 49935 inlägg · 1048 ämnen

Roliga länkar

Sv: Roliga länkar
Salle: Jag tror han kikade på Six Feet Under

Kanske inte så roligt i grund och botten men...

[url=www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1003375,00.html]TV - Den bästa underhållaren i efterlivet[/url]

Undra vilken kanal han tittade på?

knaskamilla:

Haha, åååh så coolt ;)

Salle:

Det är mycket du inte vet om mig... Man känner väl i alla fall igen pengar när man ser dem.

knaskamilla: Inte visste jag att du var en sån bilentusiast.

Helt otroligt att ingen visste om klenoderna. Bara de 2 Porsche 356:orna som stod där är väl värda en mille tillsammans. Samt att man säkert kan få lite betalt för de övriga åken.

Det här hade man inte tackat nej till...

Kan den vägingenjör som ritade denna varit på en resa till Laguna Seca för inspiration månne?

[url=www.alrincon.com/destacado/carretera/1.htm]The Cork Screw II?[/url]

Per HApps:
Han måste vara brorsa till den norrman av okänt ursprung, som på en parkering vid norra spetsen av Torne Träsk ville veta vägen till Borlänge, för han skulle leverera sin bil dit.

Typ tre timmars körning, en kebab i grillen, och se'n direkt hem.

Detta är helt sant, håll till godo:)

Polaren skulle sälja sin bil, ringde en kille kl 22 och sa att han skulle komma om 40 min, 2 timmar senare så gick han o la sig o stängde av mobilen, detta meddelande hade han på mobilsvar

www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=mmdownload.mp3

Vet inte riktigt var jag ska posta den här, men detta är väl det mest passande stället.

Säger bara en sak.Tack gode Gud att de är bättre på hockey än skådespeleri.

youtube.com/watch?v=Zsgidq1Yx2w

El Maco:

Efter Zidanes skalle på Materazzi i somras då denna förolämpat Zidanes syster så undrar många säkert hur Hans syster ser ut?

Här kommer svaret!

Dragan 2k:

1: Homofib? Grodmännens Gaygemenskap?

2: Okej, du "är inte insatt i ämnet", men jag är tydligen det?

Dragan 2k: autokorrekt påslaget kanske?

Här kan du gå med föresten

xal: Något säger mig att Aftonbladet översatt liiiiiite fel i sin oerhört intressanta artikel om Paris Hilton och sin homofibiska utläggning - och nej jag är inte insatt i ämnet men AB:s schyssta felöversättning gillar jag:

"Detta har gjort ledare för ”Gay & lesbian alliance against deformation”(GLAAD) rasande."

Det är Bajpai och String-Emil.. jisses. Fast hellre den felande länken mellan människa och norsk skogskatt, än en tanig blekfis som inte begriper att cerisa tangas INTE är "da shit", som ni ungdomar säger.

Fick en fin länk av Frisco nyss som jag inte kan undanhålla er. Diggar citat på slutet.

[url=news.bbc.co.uk/2/shared/spl/hi/pop_ups/05/health_guinness_medical_record_breakers/html/1.stm][bild]http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/pop_ups/05/health_guinness_medical_record_breakers/img/1.jpg[/bild][/url]

Longest ear hair

Radhakant Bajpai, 50, of Naya Ganj, India, is one of many medical record breakers to make their way into this year's Guinness World Records Book.

The hair sprouting from his outer ears measures 13.2cm (5.19 inches) at its longest point and was confirmed by Dr R P Gupta.

Mr Radhakant said: "God has been very kind to me."

För alla er som spelade Mario när ni var småttingar, och senare någon gång provade på Grand Theft Auto.

Kan ju vara bra med en länk också ?

Salle: Kontrar med denna.
Men jag vet inte om man skall skratta eller gråta.
Ensak är då säker, Polisen måste haft tomt i kaffekassan.

Salle: Då fortsätter vi på temat bilkörning.

Salle: Kom och tänka på ett gammalt klipp som jag bara var tvungen att rota fram. Den här programledaren måste hamnat i den värsta situationen man kan tänka sig. Det är det långa klippet på 6min, men väl värt att titta på.

Portello & Paddan: LOL   Jag såg maken(?). Han plockade ut makan till dålig bilförare.

Paddan: Vad ska man säga.Maken till dålig bilförare har man nog aldrig sett.

Salle: Nog för att folk ibland kör som om de köpt körkortet på Buttericks, men så här dålig bilförare är inte ens jag.

Trägen(heter det så) vinner! ......eller inte

Inget ont som inte folk utnyttjar till fullo...

[url=www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,982427,00.html]Vad är det i Ekfaten i bakgrunden av översta bilden???[/url]

Det senaste i biltillbehör...

[url=www.trunkmonkeyad.com/index.htm]The Trunk Monkey[/url]

Lumber Jack: Hela redaktionen kastade sig förmodligen på tipstelefonen... Ha ha. Otrolig likhet faktiskt.

På tal om våldtäktsmän, här har vi en efterlysning och banne mig om vi inte har en gärningsman också...

Och här har vi bylingen som provkör en trimmad moppe

Poffa: Här är klippet jag nämnde tidigare iafton.

från Humorlabbet

73Sjöbba:
"Jag har ficklampan. Du har ingenting. Hehehehehe..."

Metal Guru: Här är en favorit i repris.

Här är den kompletta helpdesken.

Fan, Metal Guru:
De har ju klippt bort manualen.

Ska hitta en komplett verision...

En liten film om hur en helpdesk i Norge kan fungera.

Allt för en bättre värld !.
Det finns hopp för 2007.

Robban: Hahaha:-)

Skillnaden mellan Svenskt och Engelskt krogliv.

LL:
Inte nog med att jag känner mig lurad, jag är analfabet också.

Men lik förbaskat försöker man förmedla känslan av att allt sker i ett svep, och lik förbaskat slutar jag vid klipp två att förundras, utan blir bara retad på eländet. Med eller utan förtext.

Metal Guru: det står faktiskt i början av klippet att det är ett hopklipp. I texten som syns innan allt startar står det bland annat "Created with the magic of montage", vilket i alla fall jag tolkar som syftande på att det är ett hopklipp av flera sekvenser.

Metal Guru: Men å andra sidan, vem här på HS är inte skadad??? You are not alone...

Mats Edström:
Det sker INTE i ett svep  - du ser golvet i ett och samma rum hela tiden, och det har inte storleken av en ordinarie 11manna fotbollsplan.

Vid andra klippet i sådana här filmer tar känslan av att nåt fån försöker lura mig överhanden, och jag kan inte längre njuta av innehållet.

Skadad? Vem, jag?

Metal Guru: Får oxå den känslan. Borde väl inte vara så svårt att filma allt i ett svep...om det nu sker på det viset men lite läckert är det ändå!

Mats Edström:
Visst kan man bli imponerad av fantansin i allt man kan göra i 'dominobricks-ämnet', men jag blir mest förbannad över att man i sådana här filmer försöker ge mig illusionen av att allt händer sekvensiellt, vilket skulle varit 'jävligt imponerande'.

Men inte nu. Med fyrtiofemton omotiverade klipp.

Den här kan ha varit med tidigare men är väl värd att ses igen.

Saker att göra på en kafferast:

www.slan.nu/out.php?id=9707 

« · 836101 · »