Metal Guru: 539 besökare på 2,5 år. Någonting säger mig att han får nytt besöksrekord idag! Dessutom känns det inte som att han gör några grova pengar på sitt hemsideskapande...
Ja de är det, står tom med på skylten då man går till Solan. Sedan är det alltid kul att retas med det som stockholmare, men de tillhör Stockholms län, på så viss en del av Stockholm, sedan att Solnaborna säger att Sthlm är en förort till Solna, vet jag ingenting om ;)
I HS-Cupen tävlar vi i allmän allmänbildning och i cupform (vi börjar med gruppspel tror jag, ingen vet riktigt hur det fungerar). 6 frågor per match och inga ljudfrågor för er som vill tävla i smyg på jobbet. Så anmäl er på: www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5150
OBS! Ni måste vara registrerad användare på på vetgirig för att kunna vara med.
Portello: Vi börjar på tisdag! Som det ser ut nu blir det fyra st grupper, de två första i varje grupp till slutspel. Blir vi 24 el fler så blir det åtta st grupper. Men ju fler desto roligare så vi får hoppas att några till hakar på.
Ska vi göra en Vetgirig.nu-subsida här på café, med
* direktlänkar till våra olika ligor (för anmälningar) * instruktioner hur anmäla (se till att ha account först) * matris för våra nick här vs vetgirig.nu
Det kanske kan bli någon liga till - det tar ju väldigt lite tid att 'sköta om' deltagandet. Nån mer än jag som vill svara på frågor med geografisk inrikting?
difzi: Thailand är veckans 'tips' av ämnena i Geografikategorin. Klicka på [Snabben], och pröva dig igenom de 35 frågorna. Inte var det många rena kartfrågor. Jag kommer faktiskt inte ihåg nån.
difzi: Du är ju med i ligan så allting borde stämma. Jag fick mail imorse om att jag har match, inget annat. Eftersom du står över den här omgången så är antagligen allt som det ska vara.
Portello: Han får ladda inför nästa säsong. Det roliga med en cup är ju att det kan bli lite överraskningar, ibland är det dock mindre roligt för en själv...:)
Själv fokuserar jag på div 10 i vetligan kommande säsong, är fortfarande obesegrad i det seriesystemet.
Wayne Gresky: Jag är också med i vetligan, men jag tror jag är i elvan. Besegrad är man också, tog inte så allvarligt på vetgirighet på min semester i fjärran land.
Jag har gått med i en geografiliga också, eftersom ni inte var intresserade av att få stryk utav mGuru.