Ja, alla loggar är klara. Geoligan och Raketen finns i mitt filarkiv, Ligan är redan uppsatt tillsammsn med Geoligan. Cupen sitter Wayne och håller på :)
Kommer bli ev. text ändringar, inte hundra nöjd där än.
mattias - 74: Du är en rookie, och är här för att lära. När gubbar som jag och Sandali trillar av pinn, ska du vara ryggraden i United. Så upp med hakan nu, och ta i lite extra nu under försäsongsträningen. Det ska smaka blod i munnen, då man får pricka ut Tuvalu på en blindkarta!
Paddan: Ja det här med lagtävling rekommenderas varmt. Vi i vårt modolag har matchat hårt under försäsongen, kanske för hårt för formen ser vikande ut...Men krossen av en av förhandsfavoriterna till seriesegern kan vi leva ett bra tag på. :)
Paddan: I lagtävlingens seriespel gäller följande, vid hemmamatch så får man 2 frågor i sin valda favoritkategori. Jag har valt kultur som vårt specialområde...
Frisco: Vi kör med fyra för att inte rubba den bräckliga jämvikten vi har i laget - någonting herr Sandali försökt med i lönndom genom att göra en liite större LIF-del på den gemensamma loggan. Jag har fått väga upp hans illdåd med att vinna lite fler matcher.
Frisco: Den som är sämst för dagen dubblerar , och som ni såg igår natt . jag gav bort två matcher till er och ändå torskar ni , vi har oftas "råd" att förlora två matcher och ändå vinna sammanlagt .
Frisco: Är du sugen att gå över till oss , eller vad fiskar du efter ?? Du är ju iallafall en Dalmas så du kan kanske få bli våran femte och enda neutrala spelare , vad säger du om det ??
Frisco: Det borde ju gå att finna nån avdankad knickedick som vil strida för norra Dalarnas heder. Det har ju redan gjorts med viss framgång menar jag.