Verkar som om den viktigaste valfrågan drevs av Alliansen om man litar på ValU. Om det håller i sig så ser det ut som om dom dessutom får majoritet i riksdagen.
Sen ser man hur en (av offren väl "lanserad") skandal och pseudohändelse kan skada ett enskilt parti.
blir så trött... när inte man gör rätt från början.
Läs även igenom länken. Vilken plantskola, lilla jävla gruvstaden men ändå så j-a gudabedåndande spelare. Man tror att upptagningsområdet är stort... icke. Det fanns väl egentligen tre lag i stan.
AIF
IFK
Tuolluvaara Tigers (höll till söderut i stan)
Tyvärr så kom tiden ikapp. Både IFK och AIF var starka klubbar på min tid i Kiruna, Tuolla minns jag inte riktigt men dom har fortfarande ungdomshockey om jag inte har fel.
Här kommer bilden på en legendarisk hall som många Kirunabor har lärt sig åkt skridskor samt blivit värvade till Brynäs, även jag har åkt där men det jag fick nöja mig med var att bli supporter.
Som vanligt är man sinnesförvirrad... för muspekaren över kartbilden och välj din kommun.
Kvittar vem som kommer till makten det går åt helvete ändå"
"Arne Anka på besök i Matojärvi"/*
*/Hör har många legender lärt sig åka skridskor. t o m jag har åkt skridskor där ;-)[img]www.kommun.kiruna.se/web2/ny_web/fok_Ny/images/ladan.jpg[/img]
Lumber Jack: Här kan man kolla när vad sverige röstade senast. "Rösta rött och rösta rätt"
När du har klickan på länken kan du klicka dig bakåt mm för att få reda på hur din kommun röstade mm.
Sannes: Jag gjorde Expressens test och jag var Sosse som det bör men inte långt efter så kom Folkpartiet, jag gillar ju data så ;-)
Här kan vi i västvärlden sitta och skratta om valet i vissa länder så betyder det döden att rösta på fel parti. Om det nu finns något annat parti att rösta på
Nu börjar det verkligen dra ihop sig till att rösta, och fortfarande vet jag inte vad jag skall rösta på. Känns dock som det kommer att bli en variant till kommun och en annan till landsting och riksdag, men jag har en stund kvar att fundera på.
claesw:
Den gång jag röstade blev det De Arbetsskyggas riksförbund "Bland Karpar och Kantareller", och med det blev jag omnämnd i Expressen.
Ni som vill logga in och läsa sossarnas hemligheter kan besöka deras topphemliga hemsida.
Användarnamn: sigge
Lösenord: sigge
knaskamilla: Enligt hans presentation har han en lätt cp-skada. Han har jobbat med handikappfrågor aktivt och är nog överkvalificerad för det här gänget.
En annan kandidat är 12-barnsmamma och tycker man ska satsa på barnen.
Stoppa pressarna, Linda Rosings parti har ny hemsida nu på www.unikapartiet.net
Alltså, vem ligger bakom det här? Linda själv tror ju säkert på det, någonstans sitter någon annan och fnissar hysteriskt.
För att uttrycka sig i hockeytermer. Politikens alla aktiva människor har lekstuga med övriga Sverige.
Det är skrämmande det som händer. Man kan ju ana sig till att det som kommer fram bara är toppen av ett isberg. Och dessa människor är de som bestämmer miljoner människors öde. Kalla det vad du vill.
Huga.
orion: Har Leijonborg överhuvudtaget ögon under påsarna?
Linda har bara ögon för Fadde.
Paddan: Jag missade showen men tror dig. Har funderat om sossarnas brist på nya ideer beror på enbart fp-hackande, om de anser sig leva i den bästa av världar redan eller om det helt enkelt blir jobbigt att skriva vinnande valmanifest fyra gånger på raken.
Hur gick det rent visuellt att skilja dem åt? Om GP tar av brillorna är de som far och son. Har Persson bott i Täby?
Så har då Göran och Fredrik duellerat i TV4 om skola, vård och arbeten. Tycker själv att det var en klar seger för Reinfeldt som gav klarare besked än Persson som jag tyckte mest, likt en papegoja, upprepade slagorden "alla ska med".
Frella: "Nej, jag är inte bitter"
Allvarligt talat så kommer inte detta valresultat ändra så ofantligt mycket som du verkar tro. Inte på kort sikt åtminstone, och får de borgerliga behålla makten över några mandatperioder så tror jag att du kommer att småskratta åt ditt svartmåleri här idag.