Både du och jag vet att när det väl lossnar för Djurgårdens målskytte så kan frölunda hälsa hem. Man kan inte bygga ett spel på flyt som frölunda har gjort hitills...
DJ> 42 - 17 är en sak men det var inte den matchen vi pratade om. Frölundas flyt jaja vi får la se. Väx till dej istället. Nu lägger jag ner att disskutera med dej för det ger ingenting alls.
DJ> Verkar vara en dålig förlorare, ni spelade i.o.f. ut oss i globen. Men gör man inte mål på sina chanser så vinner man inte. Vi hade inte många chanser igår, men vi tog vara på dom =)
jag tror fortfarande att djurgården kommer att vinna med 4-2 i matcher, frölunda har vunnit sinna två matcher nu och nu é det djurgårdens tur att vinna fyra gånger.
Djurgården har varit bättre i bådamatcherna, men otur i avsluten har gjort att frölunda mkt oförtjänt vunnit dessa. Svårt att se hur deras tur ska kunna hålla i sig längre.
Djurgården har inte varit bättre i båda matcherna. Den första matchen hade Frölunda under kontroll, men i den andra matchen var inget av lagen bra. Frölunda använde sig av försvaret, vilket också är en del av hockeyn. DIF var mycket bättre i den sista perioden, men annars var det en taktisk vinst av VF
Alltså, eran speaker e väldigt töntig! Säger till folk att ställa sig bakom målet för att täcka VF-klacken.. Tror ni skulle bli sura om vi gjorde så i Scandinavium..
Gizaro>>>> För det första är han inte vår speaker. Vår speaker sitter i båset och sköter sitt jobb. Det där mina vänner var ingen mindre än Pajas-Peter, vi trodde vi hade sluppit honom sedan ifjol men så lagom til slutspel - voila. Brrr.... Han är INTE rolig och inte det minsta populär hos några andra än småglinen. För det andra; hur populärt tror du hans lilla tilltag var då? Både publikvärdar och vakter slet sitt hår och förklarade ett och annat för tönten. Dessutom fick han en åthutning av säkerhetsansvarig efter matchen också. Ok för att han är korkad, men HUR korkad får man bli? Jag kan inte annat än beklaga det inträffade, men den där supernollan tror att alla är söta och rara och bästa vänner hela väääärlden i teletubbies-land....
Å andra sidan undrar man ju vad tönten i Frölundagruppen tänkte på/med. Men så åkte han ut också...