T T:
Köpte Papperstidingen idag och läste en rolig grej i Wennmans Englands krönika London Calling !
" Denna ständige Robbie Savage. Derbystjärnan berättar i sin Mirror-Kolumn om sin kväll i London nyligen. Han skulle värma upp inför en bröllopsmiddag hoppade in i en taxi och sa. Kör oss till ett bra ställe i Soho. Där passar vi in liksom. Taxichauffören tittade på Robbies vita kostym och nyblekta tänder och sen på hans kompis som hade tatueringar och ring i örat. sen körde han dom utan ett ord till Londons största gaybar "
Humor..
Redigerad kommentar
Har aldrig gillar Ronaldo men här tycker jag han hanterar situationen ganska bra.. Brittiska journalister går verkligen över lik för att få sina scoop...
Redigerad kommentar
Precis sånt här har jag upplevt live i Barcelona i en P16-cup.
En semifinal mellan ett kravall-Italiensk lag och svenska Oddevold. Svenskarna var på god väg att vinna då det ballade ur.
Det var bl.a karatesparkar från publiken i huvudhöjd på svenska spelare.
Vad som hände från arrangörshåll var - absolut ingenting.
Finalen spelades se'n mellan cupens två svenska lag, varav det andra var mitt. Oddevold vann också den matchen, men i en mycket mer fridfull atmosfär.
Redigerad kommentar
En kille skickar in story som går nåt så här.
Hade en moster som varit i England och jag hade önskat mig en Arsenal-tröja i julklapp. När jag öppnar hennes mjuka paket så är förväntan stor och när jag ser den röda färgen så hoppar hjärtat. Då säger moster "tyvärr så var Arsenal-tröjorna slut men dom hade en annan röd tröja". Det var en Man U-tröja...
ROFL