Ojdå ja du vad skall man säga. Finns ingen spelare som är värd den summan, tytcker iaf inte jag . vad har ronaldo i United ?
sedan är väl torres helt fel spelare att värva för City eller nån annan klubb i Pl också för den delen eftersom torres är liverpoolsupporter sedan barnsben och ha deklarerat att han vill stanna på Anfield ett bra tag framöver.
Ja du har fel i detta påståendet. Ronaldo fick en straff med sig som var billig dömd, men det var inget snack efter matchen om att han hade filmat i den situationen. All kritik från boltons manager gick istället till dommaren som han tyckte gav en väldigt tveksam straff.
Håller med dig i det mesta du skriver där ang gerrard att det är fel att han säger en sak och gör tvärsemot.
Dock tycker jag du skall byta ut ordet ibland mot nästan i varje match ang ronaldo. Det var väl i den senaste matchen hemma på OT som han fick en straff som inte skulle vart nånting pga filmning eller rätta mig om jag har fel ang det påståendet.
Anledningen att jag skriver att Gerrard har noll moral är just pga hans uttalanden angående filmningar och utländska spelare. Visst Ronaldo filmar ibland det vet nog alla som ser fotboll, men han går iallfall inte ut och säger att filmningar är det värsta han vet och att det förstör sporten för att sedan filma i följande match.
Nej Gerrard är en hycklare som skulle gjort bäst i att hålla käft.
Absolut men jag menade det att man skall inte jämföra Ronaldo och Gerrard det är det påståendet jag sätter mig emot. Alla filmningar är avskyvärda jag håller med oavsett vad spelarna heter eller representerar för klubb.
Även om filmning i grunden är oerhört trist att bevittna så gör ju Gerrards uttalanden om sin avsky mot just filmningar att det ser ännu mer illa ut när han själv uppenbart slänger sig för att gynna sitt lag. I Rytters länktips kallas han hycklare och jag känner mig böjd att hålla med.
Jag har inte försvarat honom ang hans filmningar. Jag skrev det till poffa tidigare igår kväll ! Jag tycker det är oförsvarbart med filmningar men att du , bisset mfl målar ut honom som om han skulla vara jämbördig med ronaldo köper jag inte ett dugg.
Som jag skrev är det en jävla skillnad på att ramla eller förstärka en situation i straffområdet 1 eller ett par gånger per säsong där man vet att man kan få straff vilket många spelare gör, kanske tom Rooney ??
Det som ronaldo gör som är att han ramlar flera gånger per match och dessutom över hela planen, att han sedan också brukar le lite fint mot domarna emellanåt gör inte saken bättre.
Sedan måste jag ju faktikst påpeka för dig att Gerrard filmar inte varje säsong heller vilket ronaldo gör. det är bara fakta.
Gerrards filmningar mot Sheffield och Andorra är absolut inte snygga, jag skäms ärligt talat när jag ser det därmen att jämföra honom med ronaldo är så fel det kan bli.
Om nu Liverpools kapten han 0 moral vad skall man då säga om ronaldo som anses som den bästa i världen som dessutom filmar mest?
"Dom skall inte jämföras som filmare. Gerrard ramlar typ 1 gång per säsong när han vet att han kan få straff medans ronaldo filmar över hela planen och dessutom mycket oftare. "
Du har kort minne du, jag har för mig att jag påpekat för dig förr hur löjlig Gerrard är. Går först ut i media och snackar om att de utländska spelarna förstör i ligan genom deras filmande, sedan går han själv ut och filmar till sig en straff för Liverpool (mot Sheffield United tror jag) och sedan en för England (mot Andorra) inom loppet av 1-2 veckor.
Sluta klaga på att andra spelare filmar och sluta försvara Liverpools filmande lagkapten som dessutom verkar ha moral=noll istället.
rättvist eller inte. City är inget dåligt lag. Jag var intsälld på förlust innan matchen men det gick ju riktigt bra. Skillnaden idag stavas torres. mer utpräglad målskytt finns inte i PL än honom. Hoppas nu bara Skatorna kan slå Everton också där Newcastle också hämtat opp 2 - 0 underläge.
Liverpool har inte inlett den här säsongen på något förtroendeingivande sätt, trots tabellplaceringen. Det ser ut som om det inte finns några idéer om hur de ska spela. Tråkigt och stereotypt.
Dom skall inte jämföras som filmare. Gerrard ramlar typ 1 gång per säsong när han vet att han kan få straff medans ronaldo filmar över hela planen och dessutom mycket oftare. Tycker inte man skall måla ut Gerrard som nån ronaldiotyp för det är han inte.
Jag försvarar inte honom , han filmar men dock är han inte ens i närheten av Ronaldo.
Everton - Liverpool var på förhand en riktigt intressant match. Tyvärr så blev det en riktigt tråkig tillställning med många avblåsningar och avbrott i spelet.
Det fula spelet som kan vara i den här typen av matcher fanns inte (skönt), men det fanns inte mycket känslor öht. Kuyt får godkänt för sitt slit matchen igenom och Torres för sina mål, annars var det ganska slätstruket.
Tycker Sur Alex borde skaffa glasögon om han påstår att det inte var en enda ful tackling i hela matchen. Rooneys varning samt Scholes tror jag det var fick väl varningar för just fula tacklingar där de inte ens var i närheten av bollen.
Riley kan väl vara rätt petig med korten emellanåt men att det inte skulle delats ut ett enda till united är ju totalt fel.
Frella: Ja, James får väl ta på sig åtminstone andra målet, kanske även det fjärde fast det var iofs en väldig snabb omställning. Hursomhelst så njuter man verkligen av det offensiva spel City presterar nu, och då var fjolårets viktigaste offensiva länk - Petrov - inte ens med på plan.
HAHA ja jag förstår vad du menar men jag tror inte han lämnar Liverpool, och gör han det så blir det Spanien det har han ju som sagt tidgare.