Fotboll

Grupper · 16898 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
mattias - 74: Harry redknap kanske =)

renen:

Zola och Mancini nämns också. Själv tror jag de kommer låta wilkins leda laget säsongen ut för att hitta en meriterande tränare till nästa säsong.

mattias - 74: Vilket skämt.
Ryktas om Svennis till chelski, vore bra då sjunker dom som ett sänke:)

mattias - 74: De sägs att Svennis kan ta över Chelski ! men kan man lite på de ?

renen:

SWP avstängd i City. Med tanke på FA:s flata agerande med Boswinga incidenten är detta enbart patetiskt.

mattias - 74: Törs man hoppas..

Paddan:

Adams och Scolari sparkade inom 1 dygn. Vem blir näste ? Benitez ?

Frisco: Hm, jag som trodde att du tänkte på att Scolari blivit sparkad idag.

scim: Det är för mkt våld i fotbollen.

Stefan:

HAHA ärligt orkar inte med Wenger snart. det är så jävla pinsamt Arsenal supportrarna måste ju för fan skämmas över Wenger,

Brukar aldrig gnälla på andra managers speciellt mycket men Wenger tar priset.

Han är den största gnällkärringen i hela PL

Återigen är det domarens fel att inte Arsenal vinner.

Poffa:

kom igen nu WH in med bollen i mål :)

Men oj så vackert av Ryan Giggs. Nu har han gjort mål i PL även denna säsong. Håll i detta nu, Man Utd.

mattias - 74: förbannelse vet jag inte, Spurs är helt enkelt inte mycket bättre än så här och har inte varit på många år, undantaget 05/06.

Poffa: tufft blev det, men inte långt ifrån att vi ändå vann. Bendtners skott var inte långt borta, bara lite, lite längre åt höger så hade Cudicini aldrig hunnit få dit handen. Sedan räddar ju förstås Almunia poängen med sin räddning i anfallet efter.

Sedan kan ju diverse idioter på WHL gå hem och fundera på vad de tänker med. Dels jublar de åt att Adebayor blir skadad och sedan sjunger de "same old Arsenal, always cheating" när blodet forsar från skallen på Gaël Clichy. Jävla nötter.

Poffa:

Modric hade läget i slutet men almunia gör en kanonmatch!

det vilar en förbannelse över Spurs och hemmamatcher mot Arsenal.

mattias - 74: Arshavin får inte komma in när Adebayor blir skadad, istället kommer Bentner in. I samma veva drar Eboue på sig sitt andra gula i en närkamp med Modríc.

Arsenal kommer få det tufft under resten av matchen.

LL:

Kul och se Arashvin debut nu om han är nånting för PL. För han är vä med ?

Frella:

Hämta från aftonbladets artikel ..

Ledigt över jul

Spelare 1: Före matchen bad han Bennett att få ett gult kort, så han skulle komma upp i fem kort och därmed bli avstängd. Anledningen: Han ville åka på semester med familjen.

– Han kom till mig i omklädningsrummet och sa ”jag behöver ett gult kort till”. Så jag gav honom ett gult kort men då sa han ”nej, nej, nej, på planen!” berättar Bennett under samtalet

HAHA!

Båda kvällstidningarna slår upp stort med skandal i PL för att spelare ber om kort. Detta är väl knappast någon ny företeelse? Förekommer ju i alla seriesystem och ofta är det tränaren som säger till att ta kort för att vara i spel igen till viktigare matcher. Ok att man sällan ber om kort rätt ut men det handlar ju ändå om i stort sett samma sak.

mattias - 74:

Ja detta är en svår match för United, dom har inget speciellt bra facit mot West Ham på bortaplan, samtidigt som West Ham har bra form just nu, är väl 7-8 raka utan förlust.

Hoppas så klart på vinst, men oavgjort är väl ett troligt resultat och ett resultat jag kan acceptera.

Rytter:

har bett till högre makter om Hammersvinst i Eftermiddag :)

scim:

Håller helt klart med dig. Given var nog planens bästa spelare igår.

renen:

Otrolig vändning av pool. Tur att vi inte tappae poäng. När jag såg laguppställningen tänkte jag va fan håller karjävlen på med.

scim: visst var räddningarna matchavgörande, men det gör inte att de var särskilt märkvärdiga i mina ögon.

LL: Skitsnack, Given gör åtminstone tre matchavgörande räddningar och det går inte att ta ifrån honom. Som Hughes sa efter matchen, Given är en av världens bästa målvakter i en mot en-lägen.

We bought the lad from sunny Spain, he takes the ball and scores again, Fernando Torres Liverpool number nine! Lalalalalalllal

Poffa:

Såg matchen City-Boro mellan Åbo-Stockholm,City spelade ett fantastiskt anfallspel,tyckte det var en mycket bra match.
Om du tyckte Given var bra i City,vad ska man då säga om Jones i Boro?

Helt fantastisk om du frågar mej...

Poffa: Med Keane borta och Gerrard skadad samt Rafa Benitez som coach, kan vi behöva lite hjälp av andra lag mot Manch U.

renen: West Ham borta brukar vara svåra matcher för Man Utd. Förhoppningsvis blir det bortaseger och återtagen serieledning. Det vore positivt med lite lucka med tanke på att Man Utd har ett tufft spelschema framöver.

Poffa: Ja då är det bara att jobba in en trea för West Ham imorgon..

Dream Team: Första halvlek är 45 minuter jag vill ha tillbaka. Andra halvlek är inte fylld med bländande spel men den har 5 mål och en rejäl dos spänning.

Dream Team: Medioker match. Men vem bryr sig..

Dream Team: Å yeah än finns det hopp..

Poffa: Är det bra spel? Själv följer jag Melodifestivalen varje år. Heja text-tv!

Dream Team: Och tusen tack, Torres!

Dream Team: Men vilken match. Helt osant.

Torres!

Härligt!

Poffa: Tack Kuyt!

renen: Skönt att höra publiken..

Play up Pompey. Pompey play up.

renen: Tack Reina.

renen: Tack Crouch!

renen: men nu bjöd den där långe igen med en usel bakåtpassning och sedan genom att inte klara att blockera frisparken.

NuMo: Vad gör Crouch?

NuMo: Vad gör Liverpool, och vad har Rafa gjort?

renen: Vad gör Babel?

mattias - 74: Å bägge spelar från start..

Projta: Båda på bänken.

Poffa: så enormt bra var inte Givens räddningar, Afonso Alves avslut var inte direkt supervassa. En målvakt i Premier League ska rädda de där skotten, inte mer med det.

Hull kunde lika gärna ha vunnit, jag är förvånad över hur bleka Chelsea såg ut. De hade inte särskilt många målchanser alls på hela matchen.

Idag tycker man väldigt bra om City. Nä, inte Manchester City, även om de har fått en kanonmålvakt i Shay Given. Vilka räddningar han gör.

Nä, det är så klart Hull City jag menar. 0-0 borta mot Chelsea på Stamford Bridge värmer gott så här i kalla tider.

Dags för kvällsmatch. Play up Pompey, Pompey play up!

Projta: Blir väl en jävla poäng 0-0 eller 1-1. Blir nog inte en enda titel, å Rafa har stor del i det.

« · 1124848 · »