Fotboll

16148 inlägg · 40 ämnen

Premier League

« · 1584871 · » Till forumet


Sv: Premier League

renen:

6 poäng av 6 möjliga. Nu tar vi United nästa helg ;)

Toure kan vara en av de bästa värvningara på bra länge tillsammans med Mignolet.

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Benteke gör 1 - 1 för Villa mot Chelsea och gör sitt 3:e mål på 2 matcher. Nu lär storklubbarna öppna på lädret?

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Håller med.

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Rätt less på han nu, sälj bort skiten.

Torres skötte det hela bättre.

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Frågan är ju om klubben verkligen lovat att han skall få lämna om inte Liverpool kvalade in till CL? Det vet ju bara klubben själv men det är märkligt att Suarez går ut med det nu och inte tidigare. Är det så så skall han självklart säljas.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag tycker Suarez har ett riktigt vettigt resonemang kring hela affären. Det enda han begär är ju egentligen att klubben ska stå fast vid sitt ord. Man vinner inget på att sätta käppar i hjulen här.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Suarez har tagit juridisk hjälp för att säljas från Liverpool. Seriöst vem fan tror han att han är?

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Nu överväger Spurs att lägga ett bud på Suarez om man säljer Bale. Hoppas verkligne Bale stannar i PL , han är en otrolig attraktion för ligan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Född 88 ruskigt bra hoppas, bättre och värva unga spelare från andra länder än dyra Engelsmän.

Kan dock tycka att prislappen är lite för mycket.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: enligt BBC har vi bjudit 21 miljoner pund för Diego Costa. Hoppas.
Kommentera

Sv: Premier League

J F K:

Skrtel till Napoli, ingen större förlust då han varit ojämn de senaste säsongrna. Suarez ryktas bli kvar nu och man kan ju hoppas, frågan är bara hur motiverad han är att spela i en klubb som han egentligen vill lämna.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:  Är inte alls säker på det. United hade långt tålamod med Ferguson. I början vann vi väl någon cup-titel, men i ligan tog det flera år innan framgångssagan började. Jag tror att man kommer att ha samma tålamod med Moyes, även om du säkert har rätt i att han har rätt mycket press på sina axlar.
Kommentera

Sv: Premier League

J F K: 

Förstå vilken press Moyes har på sig. Skulle inte vilja vara i hans kläder. Ingen titel denna säsong som kommer och han ryker. 

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Jag håller med dig jag. Suarez VAR ju Liverpools anfallsspel långa stunder under säsongen. Som United-supporter borde man kanske hylla RvP som bäste anfallare, men jag tycker att Suarez var betydligt viktigare för Pool än RvP var för United. 400 M€ känns billigt jämfört med Torres, men det är väl där någonstans prislappen borde vara.

Sedan kommer man ofrånkomligen in på frågan Rooooney. Själv vill jag givetvis inte tappa en sådan kille, men det känns lite som att han tycker sig vara större än klubben. Lite som Beckham och C Ronaldo var då de lämnade Theatre of Dreams. Faan vad jag skulle bli glad om vi kan ta hem en riktigt bra central mittfältare (Fabregas) för att komplettera den fantastiske Carrick! Jag hade hoppats att Tom Cleverly skulle ta ett par steg till, men tyvärr. Sedan är det Giggs, Anderson, Kagawa och... Nja, det finns just nu ingen som kan komplettera Carrick centralt på mittfältet och ta djupledslöpningar.

Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Där tycker vi olika, jag tycker t.ex att han är bättre än Cavani när han är i form. Dock är prislappen för hög som du säger men samtidigt sålde Liverpool Torres för 50 Miljoner pund. 

Jag tror inte Liverpool säljer honom till en konkurrent. Det vore rent korkat.

Suarez är enligt mig en toppanfallare när han är i form. Lägger han av med allt jävelskap som han sysslar med så rankar jag honom som kanske en av de bästa. Man såg bara hur mycket han betydde för pool den gångna säsongen. Han höll många gånger världsklass i anfallet. 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Efter alla dyra floppvärvningar som Rogers gjort på senare år så kanske man får acceptera ett bud från en liga konkurrent, finns inte så många andra klubbar i någon annan liga som skulle kunna betala dessa summor.

Sen kan jag tycka att 400 milj är på tok för högt, någon storstjärna är han verkligen inte.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Säljs han så blir det inte till nån toppkonkurrent i England, så jävla dum är inte Rodgers. 

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Blir han kvar tror du?
Kommentera



Sv: Premier League

Peja:

Det blev Moyes. Otroligt intressant och se vad han kan göra med laget. Baines och Fellani skall tydligen följa med honom till Manchester.

Kommentera

Sv: Premier League
renen: Haha, hade varit sjukt med Benitez i United men det kommer ju inte att hända. Enligt alla brittiska tidningar kommer Moyes att presenteras som ny United-manager inom kort.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: tror knappast jag med, men det nämdes på sportradion.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Skulle Rafa ta över United? Säkert

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja portugisen blir det knapast, ryktas även om våran hjälte sen 2005
Kommentera

Sv: Premier League

Peja:

Moyes och Mourinho tippas ta över, jag lägger mina pengar på den förstnämnda ;)

Kommentera

Sv: Premier League
Snacka om en enorm PL-nyhet att Ferguson slutar som Man United-manager efter den här säsongen. Det ska bli intressant att se vad som händer i United nu... Vem som än efterträder Ferguson kommer ju inte att göra ett bättre jobb än honom.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: är de där rött då jävlar skulle det behöva delas ut 300% mer röda kort i varje match.
jag anser att röda kort ska handla om såpass spelförstörande moment, frivillig hands och situationer där spelare blir kraftigt skadade eller kunnat bli de ska rendera i rött.
En lättare spark på vaden är inget jag tycker är så fult.
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Tycker nog det är rätt så solklart rött där.

Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Säger absolut ingenting om det röda kortet, det är soklart men jag reagerade på att Luiz beter sig som en idiot och ligger och flinar när han i själva verket inte har ett jävla dugg ont, ser gärna att Luiz straffas i efterhand. Ponera om det varit Suarez som gjort detta, vilket ramaskri det hade blivit, folk hade krävt att FA hade stängt asv honom i massvis med matcher.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
T T: Solklart gult, definitivt inget mer!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Hade det varit bättre om han låtsats grina? Det är ett solklart rött.
Kommentera


Sv: Premier League
Hot hot HOTSPURS!!! ;-)
Kommentera

Sv: Premier League
Robin van Judas slår in en straff och matchen Arsenal-Manchester United slutar 1-1.

Nu är det viktigt att sparka Wenger och byta filosofi, Arsenal har hela världens saker att spela för och United vill bara bli av med bakfyllan, ändå kan inte Arsenal rå på detta united.

Wenger är slut, hans egoism förstör Arsenal varje dag som går, hans filosofi är åldrig och ute sen länge, han klarar inte längre att ta ut ett lag som vinner utan ger fel spelare förtroende i match efter match även hur värdelösa dom än är!

Jag tror nog faktisk de flesta tränare i PL skulle gå längre med årets trupp än vad den gamle fransosen lyckas med.

Övrigt får man gratta United till guldet, välförtjänt !
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:
"Glömde säga Grattis till United" 

Henchester United. 
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Glömde säga Grattis till United till sin 20:e titel, eller grattis till värvningen av Van Persie, annars hade det inte gått. Bara att lyfta på hatten. 

Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Kan inte riktigt bestämma mig för vem som är mest barnslig av Suarez eller evra, finns ingen anledning för Evra att trissa igång bråket igen. 

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: Det är väl ingen tvekan om att han försökte bita i alla fall. Bara det borde rendera en lång avstängning.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Det ska bli intressant att följa utredningen kring det här. Om Suarez verkligen bet Ivanovic så bör han ju rimligtvis ha ett bitmärke.
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Rodgers har lite och jobba med när det gäller Suarez, killen har allvarliga problem, han är kanske Ligans bästa spelare men han han uppenbarligen problem med psyket. Rolig match ändå och rättvist med 2 - 2 kanske skulle vi vunnit ;) 

Kommentera

Sv: Premier League
Hyfsad balja av Luiz i kväll:

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: Rätt så långt ifrån klart skulle jag kalla det här: 

"Christian has informed us that he will not sign a new contract now," he told Voetbal International. 

"I think he and his agent want to see what their options are in the summer." 
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Synd bara att caughtoffside är nätets sämsta källa vad gäller  Fotboll. När man läser artikeln är det ju faktiskt ganska komiskt att Eriksen ska vara klar för Liverpool utan att "några personliga detaljer" (dvs kontraktsvillkoren) har förhandlats fram. Men jag hoppas att Eriksen hamnar i Liverpool ändå i slutändan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
renen: Helt öppet om CL platserna nu
Arsenal-Everton 0-0
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Hoppas han levererar.
Kommentera


Sv: Premier League
mattias - 74: Blir sista titeln i år :)
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Nu får United svårt att vinna ;)

Kommentera

Sv: Premier League
T T: Bra match faktiskt, enda trista är att båda lagen gnäller som spanjorer vid varje avblåsning.
Sen at det knappt spelas någon fotboll pga alla "skador" byten å masking sista 10 är oxå lite trist eftersom matchen när dom spelade var riktig bra
Kommentera

« · 1584871 · »