sylf:
Det börjar så sakteliga dra ihop sig. Hoppas att Sportbladets läsare får rätt :)
Rytter:
Det gick snabbt att hitta en ersättare för Xabi i alla fall. Oerhört intressant och se vad han kan tillföra !
Rytter:
Benitez hade yrkat på £40M men £30M är helt ok. Aquillani väntas ersätta eller denna kille från Standard Liege. Se länk!
renen:
Alonso nära RM. kanske är lika bra då han själv bett om att få lämna. Liverpool vill ha 40 Miljoner Euro. Det kan man få Silva och Aquillani för. en spelare som inte vill spela i en klubb är det lika bra att sälja.
Nån som har koll på Aquillani i Roma?
Förväntas skriva på för Liverpool inom några dagar.
Frella:
Jag fick också Souness.
One word to describe you as a Premiership manager: INEPT Maybe you could be a pundit, just ask David Pleat for advice.
Vilken tränare är du ?
Jag är tydligen Kevin Keegan. Kanske lika bra att man aldrig gick den där tränarkursen ändå.
Hahl Bundy:
Nu har City alltså Tevez, Santa Cruz, Adebayor Robinho och Bellamy i anfallet. . Känns väl som åtminstone nån för mycket eller ?
Hahl Bundy:
Undrar vad Wenger ersätter med. Måste ju in nån lika bra om kanske inte bättre om de skall vara med och utmana de 2 stora :)
scim:
Jag tycker inte den är korrekt men vad vet jag, jag är ju enbart en som håller på Liverpool :)
scim:
Jag blir inte upprörd jag bara förstår inte varför jag skall förklara när jag redan en gång skrivit vad jag tycker.