« Föregående · 1285256 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, det känns väl som att vad som behövs är väl en slags nystart för hela klubben, kanske både vad gäller ägarskap och även spelare. Då kan det ev. vara bra att byta ut även Gerrard, så Liverpool ikon han är.
Sv: Premier League
Wayne Gresky:
I en nygjord omröstning på liverpools engelska hemsida så ville 95 % byta ägare. Ju längre dom får sitta kvar desto sämre kommer det gå. Ang Torres så tror jag inte hans marknadsvärde sjunkit så himla mycket, kanske en del dock. Får han bara göra ett mål och att laget vinner nån match ( ja det kommer dom göra :-) ) så tror jag han kommer tillbaks i sin gamla form så småningom. Han är ju inte mer än 26 år heller och han är trots allt en av världens bästa anfallare när han får vara skadefri och i form. Hoppas det inte dröjer allt för länge. Blir det ingen titel denna säsong ELoch FA cupen så tror jag han försvinner, kandske även Kuyt och Gerrard.
I en nygjord omröstning på liverpools engelska hemsida så ville 95 % byta ägare. Ju längre dom får sitta kvar desto sämre kommer det gå. Ang Torres så tror jag inte hans marknadsvärde sjunkit så himla mycket, kanske en del dock. Får han bara göra ett mål och att laget vinner nån match ( ja det kommer dom göra :-) ) så tror jag han kommer tillbaks i sin gamla form så småningom. Han är ju inte mer än 26 år heller och han är trots allt en av världens bästa anfallare när han får vara skadefri och i form. Hoppas det inte dröjer allt för länge. Blir det ingen titel denna säsong ELoch FA cupen så tror jag han försvinner, kandske även Kuyt och Gerrard.
Sv: Premier League
Dream Team: Det Leeds och Liverpool har gemensamt är svaga ägare. Det finns ingen som pumpar in pengar när de sportsliga framgångarna inte ger inkomster. Med nuvarande ägare har jag svårt att se att Liverpool ska hitta tillbaka till Champions League då konkurrensen om dessa platser är stenhård.
En annan fråga är om inte Torres marknadsvärde är på väg ned med tanke på alla skador?
En annan fråga är om inte Torres marknadsvärde är på väg ned med tanke på alla skador?
Sv: Premier League
renen: Ja, sannolikheten för det är nog väldigt stor, men det kanske är lika bra då man verkar ha kört fast helt i det offensiva spelet.
Leeds förköpte väl sig på "stjärnor" och rasade väl i seriesystemet mycket p.g.a en illa skött ekonomi. Nu har jag inte koll på exakt hur dåligt Liverpool ligger till, men jag har svårt att se hur man ska kunna kopiera en så remarkabelt dåligt skött klubb som Leeds var under -90 talet och ända fram till för nån säsong sen då klubben verkade lida av fullständigt storhetsvansinne..
Leeds förköpte väl sig på "stjärnor" och rasade väl i seriesystemet mycket p.g.a en illa skött ekonomi. Nu har jag inte koll på exakt hur dåligt Liverpool ligger till, men jag har svårt att se hur man ska kunna kopiera en så remarkabelt dåligt skött klubb som Leeds var under -90 talet och ända fram till för nån säsong sen då klubben verkade lida av fullständigt storhetsvansinne..
Sv: Premier League
Dream Team: Skulle tro att Torres förvinner till januarifönstret öppnar. Men som du skriver det ser inte bra ut, lite Leeds varning.
Sv: Premier League
mattias - 74: And kvalplats there is, alltså. Spännande säsong detta. Blackpool, ska man ta dom på allvar? Ja, tydligen gjorde ju inte hemmaspelarna det, därav förlusten.
Jag ställer om frågan jag gav tidigare, den om vi kan nå en kvalplats till Champions Leauge och ändrar den till ifall vi kan hålla oss kvar i Premier League, för det här ser verkligen fantastiskt dåligt ut!
Och Torres skadad, det kom ju som en överraskning eller nåt. Inte för att han gjort nån större skillnad, men det känns ju bättre att ha honom med i laget än inte iaf.
Huvaligen säger jag...
Jag ställer om frågan jag gav tidigare, den om vi kan nå en kvalplats till Champions Leauge och ändrar den till ifall vi kan hålla oss kvar i Premier League, för det här ser verkligen fantastiskt dåligt ut!
Och Torres skadad, det kom ju som en överraskning eller nåt. Inte för att han gjort nån större skillnad, men det känns ju bättre att ha honom med i laget än inte iaf.
Huvaligen säger jag...
Sv: Premier League
mattias - 74: Borde gå till historien som en av premier leagus mest orättvisa resultat.
Arsenal gör nog sin bästa match på väldigt länge trots det prikära skadeläget och är stundtals överlägsen chelsae på stamford, ändå vinner chelsa... och drogba gör återigen mål på gunners, rätt typiskt!
Arsenal gör nog sin bästa match på väldigt länge trots det prikära skadeläget och är stundtals överlägsen chelsae på stamford, ändå vinner chelsa... och drogba gör återigen mål på gunners, rätt typiskt!
Sv: Premier League
Bissett19:
Japp verkligen, besviken är bara förnamnet.
Skaplig rökare av Alex till 2 - 0 för Chelsea.
Japp verkligen, besviken är bara förnamnet.
Skaplig rökare av Alex till 2 - 0 för Chelsea.
Sv: The Championship
Svennis klar för Leicster.
Svennis klar för Leicster.
Redigerad kommentar
Länkar:
Svennis klar för Leicester City | England | Internationellt | Fotboll | Sportbladet | Aftonbladet
Svennis klar för Leicester City | England | Internationellt | Fotboll | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Champions League
renen:
Hernandez krusade mina drömmar på 13 rätt med 5 minuter kvar igår hade 1 X på tipset men thats life :)
Hernandez krusade mina drömmar på 13 rätt med 5 minuter kvar igår hade 1 X på tipset men thats life :)
Sv: Diverse
Berka: Tycker DIF gör helt rätt som stämmer den mongon som slog ner en Assyriskaspelare på 1,2 miljoner. Varje vuxen människa måste kunna stå till svars för sina egna handlingar. Nu blev det ju så att DIF fick spela utan publik, inte mer än rätt att just DEN killen betalar!
I England är det ju per automatik 2 månader på kåken om du beträder en gräsmatta, bara att rätta sig efter det.
I England är det ju per automatik 2 månader på kåken om du beträder en gräsmatta, bara att rätta sig efter det.
Sv: Diverse
Lägger in ett intressant program om hur de diskuterat om hur man skall få bukt med huliganismen inom fotbollen i Sverige. Såg detta igår och att det finns stora stora problem inom klubbarna tror jag man kan vara överens om. Hur svårt kan det vara att ta efter Englands exempel? Hårda böter och livstids avstängning, låter inte så svårt men hur svårt är att fixa det i praktiken i Sverige?
Sv: Premier League
mattias - 74: "laget kommer snart igång".
Var har jag hört det begreppet förut.
Jo nu minns jag.
Det är ett mantra som vi i Göteborg sagt i ett par år nu.
We're still waiting.
Var har jag hört det begreppet förut.
Jo nu minns jag.
Det är ett mantra som vi i Göteborg sagt i ett par år nu.
We're still waiting.
Sv: Premier League
Bissett19:
Gör dig inte lustig :)
Liverpool må ligga i slutet av tabellen nu men att dom åker ur vet både du och jag att dom inte gör. I nuläget är nog en realistisk målsättning 6 - 8 Laget kommer snart igång sanna mina ord :)
Skall tillägga att jag är besviken på insatsen även om det inte märks. Jag är liksom inte sylf som totalsågar laget efter varje insats :)
Gör dig inte lustig :)
Liverpool må ligga i slutet av tabellen nu men att dom åker ur vet både du och jag att dom inte gör. I nuläget är nog en realistisk målsättning 6 - 8 Laget kommer snart igång sanna mina ord :)
Skall tillägga att jag är besviken på insatsen även om det inte märks. Jag är liksom inte sylf som totalsågar laget efter varje insats :)
Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, säsongen är väl tyvärr körd redan nu. Den obotlige optimisten inom mig säger att vi fortfarande kan vara med och fajtas om platser till Champions League, men de orden lär jag säkerligen få käka upp.
Sv: Premier League
Björn W:
Fotboll är inte skoj om man är Liverpoolsupporter just nu men det vänder så småningom.
Fotboll är inte skoj om man är Liverpoolsupporter just nu men det vänder så småningom.
Sv: Premier League
mattias - 74: Och Arsenal är svajiga, skadebenägna och något för smala i truppbredd. Inget nytt under solen, men fotboll är skoj.
Sv: Premier League
Tvärstopp för Chelsea vid första riktiga utmaningen och fortsatt en liga där det inte finns någon anledning av skriva av något av de första fyra lagen i tabellen från en möjlig ligaseger.
Härligt!
Härligt!
« Föregående · 1285256 · Nästa »