Jackman är KUNG! Bornhammar suger pung! Snubben gör ett par poäng i Danska ligan förra året, och Kempe säger att offensiven är hans adelsmärke!?!? Hur jävla kass är han då bakåt? hahahaha!
Ja det är viktigt. Tar hellre Jackman än Lasse Jonsson 7 dagar av 8 eftersom jag inte vet vart Jonsson står rent hockeymässigt. Det gör man ju med Jackman.
mattias - 74: Jag läste något väldigt positivt om honom någonstans och det var inte alls så illa som ni vill få det att framstå. Någon nära kompis hade yttrat sig om honom, kommer med en länk om jag hittar det igen.
Nä det låter inte alls lovande. Får hoppas att Lundström vet något som inte övriga vet. Skulle vara kul om Bornhammar gör lite av succé. Någon som hört något mera om Johansson?
En Aik:are som bedömde Bornhammar sa följande om honom
Bornhammar. En helt okej värvning om ni skulle hetat Almtuna eller Oskarshamn. Men nu är ju ni Leksand och siktar på att ta kliviet upp. Därför ställer jag mig högst tveksam till den här värvningen. I dagsläget går Bornhammar in som kanske 6 back i AIK. Hur bra eller dåligt det är får ni avgöra själva.
PappaKeno: Fast om vi som håller på laget skulle stå för värvningarna, så hade det blivit ett unisont; "pass på den" oavsett vilket forum man väljer som opinonsgrund
mattias - 74: Bornhammar skrev för tre år sen kontrakt med Nyköping , men fick sparken direkt när han kom fet och övergöd till första träningen .
Då gick han istället till AIK i AS , och gjorde väl en säsong som ingen AIKare kunde glädjas mycket åt . Så det slutade med en fot i röven även denna gång , så han drog till Stavanger i Norge . Och där fick han då spela klart säsongen , men nytt kontrakt , nix .
Och då hamnade han i den Danska ligan , där den "offensiva" backen lyckades göra hela två mål och 8 assist .
Nu är det officiellt. Enligt en aik:are jag känner så är david bra på skridskorna och bra att jobba in pucken i Anfallszonen men är tydligen kass bakåt.
Enligt några på Svenska fans som har den där SMS tjänsten så skall David Bornharmmar vara kalr för Leksand. WOW eller nåt. Detta känns inte som nån spelare som skall kunna vara med och hjälpa Leksand till ES.
Ju fler matcher man ser desto mer tjänar man väl på medlemskapet eller hur ? Nu vet jag inte hur jag kommer och göra denna säsong men kanske handlar jag ett medlemskap i superstars ändå. Bor man i uppsala så är det ju inte att bara åka och kolla varje hemma match liksom. Bensin och annat kostar ju samt att det finns andra saker man måste lägga pengar på i första hand innan hockey. Hockey är inte allt även om jag kanske tycker det :)
Man kan vara stolt över sitt älskade hockeylag utan att man löser medlemsavgift. Jag är en sådan.
mattias - 74: Nej =) Kommer inte göra det heller för jag kommer inte handla nåt detta året eftersom jag inte kommer se så många matcher
Löser du medlemskort bara om du ser flera matcher?, jag löser medlemskort för att jag är stolt att vara Brynäsare samt att stötta klubben med de pengar som avgiften genererar.