« Föregående · 421869 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: fast nu har i alla fall Modo inte gjort mål på cirkus tio minuter. Vi måste hitta alla små positiva detaljer vi kan :-)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Då är det solklart hans fel. LHF förlorar nästan alltid när han kollar.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ja han är där ikväll. Vi får skylla på honom så vi har nåt att skylla på om det skulle bli en förlust.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Din lillebror är i Dövik va? Det förklarar isf varför det går så trögt för LHF.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Jag blir helt nervös av det här.
Damnit, gör mål då! Och helst inte självmål.
Damnit, gör mål då! Och helst inte självmål.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Vet ej kommentatorerna sa bara att det nog tog på en Luleå spelare.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Ska ge radion en chans kanske dom får till det. Nu har det inte buffrat för mig på nån minut. Ta i trä
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard:
1-0 till Modo i PP. Meningslöst att lyssna på webradio. Inte ens hälften av tiden kan man lyssna, resten buffrar det bara...
1-0 till Modo i PP. Meningslöst att lyssna på webradio. Inte ens hälften av tiden kan man lyssna, resten buffrar det bara...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Japp buffrar en massa bara, å det blev värre när matchen började. Tydligen Luleå utvisning nu, vet ej vem började buffra.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Äh, har dom inte fått ner den där tröjjäveln snart så att dom kan släppa pucken.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
65selander: Det är ju iofs möjligt att de totalt skiter i att uppdatera annat än det absolut nödvändigaste innan det nya målhanteringssystemet införs i hela landet om drygt en månad. Det lär bli totalkaos då iaf eftersom det verkar ha mer än bara barnsjukdomar, iaf testversionen där inget funkar.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Då är det konstigt att dom inte har uppdaterat maskinerna, hos oss så är allting tipp topp och vi har ungefär 1000maskiner på 3 orter
som hanteras via SMS, SUS, ePo!
Nog om detta och god Fågeljakt!
som hanteras via SMS, SUS, ePo!
Nog om detta och god Fågeljakt!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Det var gulligt av dig. Swehockeyonlinen känns ju lite torftig.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
65selander: ...dessutom sköts uppdateringarna centralt så våra sysadm brukar inte behöva göra ett dugg när det gäller sånt. Jantagligen vet de knappt vad vi har för program öht. Undantaget när jag ber dem logga in som sysadm så jag får installera något på min dator. Det brukar vara ok. Fast det förutsätter ju att de är här dårå.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan:
Problemet ligger mer hos hockeyligan. Version 9 av mediaspelaren ser bara ut som fan och har plockat bort hälften av dom smidiga tangentbordskombinationerna. Brevväxlar just nu med nån snubbe på hockeyligan som inte kan motivera varför man måste ha den...
Problemet ligger mer hos hockeyligan. Version 9 av mediaspelaren ser bara ut som fan och har plockat bort hälften av dom smidiga tangentbordskombinationerna. Brevväxlar just nu med nån snubbe på hockeyligan som inte kan motivera varför man måste ha den...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Har dom gjort som vi gör för våra användare, så har dom spärrat så att vanliga dödliga kan installera program på datorn!
I bland är makt härligt!
I bland är makt härligt!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Okej. Ja då får vi väl referera lite från matchen åt dig då.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: ...fast jag får väl gå hem i första periodpausen så slipper jag det problemet.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Nog kan jag ladda hem den precis hur mycket jag vill. Problemet är bara att ingen med sysadmbehörighet finns kvar på jobbet så jag kan inte installera den.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tror du inte att du får ladda ner den nya då? Eller blir dom griniga?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Jag satt just och funderade på att plocka fram den.
Sitter på jobbet och upptäckte att jag har en för gammal version av mediaplayer här för att kunna lyssna på webbradion. Plasmaskärmar och DVD-brännare har vi minsann, men senaste versionen av mediaplayer - nix. Jävla överordnade myndighet i Jönköping.
Sitter på jobbet och upptäckte att jag har en för gammal version av mediaplayer här för att kunna lyssna på webbradion. Plasmaskärmar och DVD-brännare har vi minsann, men senaste versionen av mediaplayer - nix. Jävla överordnade myndighet i Jönköping.
Mora..
Jag vill bara tacka för att även vi nu gar fått ett alternativnamn! Jag va på er tidigt i våras när det var dagsfärskt att mik var klara för eliten, och det märks att ni inte gjort annat än att grubbla på ett namn åt oss i sommar ;) Jag gillar namnet luggen..!!
Sv: Modo-Luleå
NallePhu: Som tur är så är det ju som vilken match som helst. Förstår inte hypen. Det är ju det runt om innan och efter som är ovanligt. Jag tror att det blir 1-0 till Modo.
Sv: Modo-Luleå
Kickan: Du kan var cool lugn det här fixar Holma och grabbsen, Floppa och några små sedin knattar som Obsut och Wallin kommer att mumsa på under matchen dom kommer att möra dom först sedan så kommer det att bankas ut lite sedan så ska det kryddas så blir det en vist på sisådär 5-1:)
Sv: Modo-Luleå
Chief: Hmm, det låter ju riktigt intressant, men nej så kul vet jag inte om jag vill ha.
Var ju nog deprimerande att vi stal två poäng av BIF
Var ju nog deprimerande att vi stal två poäng av BIF
Sv: Modo-Luleå
Paddan: Jag har redan gjort ett arbete baserat på Maslows behovstrappa/pyramid. Jag kan maila det till dig, allt du behöver göra är att ändra namnet och hux flux har du hela kvällen fri för att se MoDo förnedras av Luleå. ;)
Sv: Modo-Luleå
Kickan:
Ola Salo skulle nog vara sämre i mål. Jag tror Poffa förstod skojet, för övrigt.
Ola Salo skulle nog vara sämre i mål. Jag tror Poffa förstod skojet, för övrigt.
Sv: Modo-Luleå
Poffa: Han skojar nog bara. Albert och Paddel brukar tävla i vem som låter mest pessimistisk medan jag gör mitt bästa för att trigga motståndarsupportrarna istället : )
Sv: Modo-Luleå
Poffa: Hmm, som att det skulle vara någon nyhet, menar du? ;)
Äh, tänkte basera min fallstudie på Maslows behovstrappa, eller -pyramid, om man så vill och mina grundläggande behov ikväll är ishockey, pizza och kaffe!
Äh, tänkte basera min fallstudie på Maslows behovstrappa, eller -pyramid, om man så vill och mina grundläggande behov ikväll är ishockey, pizza och kaffe!
Sv: Modo-Luleå
Albert Hall: Äh, det är aldrig bra med för många ÄnnHåÄlldivor i ett lag, om inte ÄnnHåÄlldivorna är lulingar förstås. Se bara på 0,33 euro.
Lätt att vi tar dem. Särskilt när de har världens sopigaste Salo i mål.
Lätt att vi tar dem. Särskilt när de har världens sopigaste Salo i mål.
Sv: Modo-Luleå
Albert Hall: Äh, det är väl ni som har favorittrycket på er, vi får vara glada om vi överhuvudtaget kommer över mittlinjen idag. Själv har jag funderat på om jag skulle sitta hemma och skriva lite rapporter istället för att se den där matchen som man ändå vet att vi kommer att förlora...
Sv: Modo-Luleå
Kickan:
Mitt hopp ligger i att allt ståhej tar bort koncentrartion från modospelarna. Sen kan gärna de andra modospelarna få åka omkring och imponeras av NHL-stjärnorna och hoppas att dom gör hela jobbet. Då kanske vi kan förlora med anständiga siffror.
Mitt hopp ligger i att allt ståhej tar bort koncentrartion från modospelarna. Sen kan gärna de andra modospelarna få åka omkring och imponeras av NHL-stjärnorna och hoppas att dom gör hela jobbet. Då kanske vi kan förlora med anständiga siffror.
Sv: Modo-Luleå
Albert Hall: Damnit, jag är så laddad inför mötet med Floppagänget att jag knappt kan jobba. Ändå skulle jag verkligen behöva kunna koncentrera mig eftersom högarna på skrivbordet är starkt ångestframkallande. Har försökt göra dem mindre ångestframkallande genom att lägga det mesta i en sketastor hög istället för flera mindre, men det blev nästan ännu värre. Jag tror jag lägger akterna under skrivbordet istället så jag inte behöver se dem. Då kan jag låtsas att de inte finns, eller att de bara finns litegrann.
198735-0 till Älsklingarna ikväll. Sådeså!
198735-0 till Älsklingarna ikväll. Sådeså!
« Föregående · 421869 · Nästa »