Luleå HF

SHL · 117708 inlägg · 890 ämnen

1-x-2

Sv: 1-x-2
Lulekickan: Troligt använd kom jag också fram till. När det är ett jämnt antal o:n så tar dom ut varandra.
Lätt men ack så viktig komihågregel.....

Portello: Aha, henne har jag suttit stolsgranne på flyget med en gång. Trevlig. Hon skulle till Tyskland.

Albert Hall: Jag har funderat lite på att testa hockey faktiskt, bara jag känner att jag har tid och mest för skojs skull. Jag kan ju åka skridskor och är värsta smurfforwarden på innebandyn så helt otänkbart att jag skulle klara det hjälpligt är det väl inte.

Albert Hall: Hon är otroligt bra att göra med, är helt klart bästa chefen jag har haft.

Portello: Jag har ju heller ingen direkt schemalagd arbetstid. Oreglerad arbetstid heter det så fint, vilket betyder att vi har förmånen av att få arbeta hur mycket som helst utan att vi tjänar nåt mer för det. Bra va? : )

Om jag absolut måste iväg på nåt så gör jag som Albert, dvs skriver in det i min kalender, plus att jag sätter en gräns för ungefär hur sent den sista förhandlingen för dagen får sluta om de har tänkt sätta ut några förhandlingar åt mig en matchdag. Hittills har det funkat bra.

Lulekickan: Fördelen jag har är att jag kan byta och hålla på, om nu någon kan skifta tid med mig vill säga.

Nää nu ska jag inta soffan och kolla på min nyinköpta Parlaments video :)

« · 114828