Luleå HF

SHL · 118039 inlägg · 891 ämnen

Don´t mess with Lennart...

Don´t mess with Lennart...
Nej, kanske man skulle ta och göra sig själv en tjänst och anmäla sig till tjänstgöring i snarkofagen nu när inspirationen tryter och Kickan behagat infinna sig i Umäää över helgen.

På tisdag börjar vår fina niopoängsvecka med segrar mot HV, Frölunda och Timrå och jag förstår att Dysso redan darrar av nervositet inför vad som komma skall. :)

Avslutar med en favorit i repris...

Sv: Don´t mess with Lennart...
Paddan: Någon seger mot oss ska det inte bli.

Jag trodde ett tag att det här var en bild ifrån Bjästa, men det kan det väl inte vara ?

Hälge:

Bilden kan möjligtvis vara Bjästa före Paddans Cykelstöld. Numera finns alla cyklar i hans källare, att cykla nån annanstans är enligt Paddans lagstiftning förbjudet.

Paddan:

Kan ni inte nöja er med några pinnar mot VF och TIK? HV är ett för lätt byte för tillfället, missar öppet mål 4(!) gånger på en period, det är grejer det...

Dysso: Det kan ju även vara så att det är hit (var det nu är) som han skickar alla cyklar för reparation. Jag tycker han är ute väldigt lite nu och det kan ju bero på att han inte har några cyklar kvar.

Jag säger det igen, mot oss ska dom inte få några poäng.

Hälge: Äsch, nu när vi har en riktig "drömvecka" med härliga matcher mot HV och VF på bortaplan, sex riktigt bergssäkra poäng, och Timrå på hemmaplan, en lite svårare trepoängare, så kan man ju inte mer än njuta för tillfället innan helvetet bryter lös på tisdag kväll.

Hmm....komma här och anklaga mig för masstöld av cyklar. De är faktiskt gåvor från alla de elithockeyspelare som trampat modemcykel.

Paddan:

Låter som om ni kommer klättra upp på en slutspelsplats innan nästa vecka är över. 9 säkra pinnar, och en +10 i målskillnad måste väl vara realistiskt? ;)

« · 187918