Luleå HF

SHL · 117708 inlägg · 890 ämnen

DreamTeam 02/03

Sv: DreamTeam 02/03
Paddan: Om du får rätt så lovar jag att jag ska göra det otänkbara: Bli Modoit..... Hemska tanke *ryyyysa*

Portello: Jag tror att det blir 4-4 och målvakterna blir det stora samtalsämnet med 4 mål vardera ;-)

Lulekickan: Du ska då alltid vara värst . Får plussa på 2 mål, M.Nilsson och Sandström gör dom.

Portello: 2-7 har jag bestämt. Fagemo 2, Rönnqvist, Brabenec, Magnus Nilsson, Miche J och Bulan.

Eller om man skall tro på några backmål; Skrbek, Petter och Fredde får slåss med övriga i mitt tips om de mål som finns att fördela.

Det är väl det där som kallas att gardera sig, eller är det kanske bara fusk så jag inte ska behöva ovinna? : )

Lulekickan: Gonatt med dig också, vi lär väl synas imorrn eller idag kanskedetblir.
Länslaget-Luleå 2-6 . Målskyttar:Fagemo,Rönnqvis,Ledin,Hägerbäck,Husse och P.Nilsson

Portello: Vad ska man annars ägna sig åt? Ja just ja, jag skulle ju ha gjort klart lite jobb förstås, men det kändes mycket mer okul än de oordnade oorden.

Jag ska nog också sova nu om jag ska orka upp i vettig tid imorgon. Jag osov lite för mycket inatt eftersom jag var ganska otrött.

Godnatt merej!

Lulekickan: Tänkte snarare på alla meningslösa postar, typ det här

Portello: Nej, eller oja, eller hurdetnuvar. Det är bara ett orekord, Oorekordet den senaste veckan är det dubbla.

Paddan: Oogodnattpåredå, OoPaddan. Synd man inte ska ojobba imorgon, nu kan man ju inte osova till hur otidigt som helst.

Paddan: Äh fan, jag strular bara till allting.
God natt.

Portello: Otack ska du oha.

Idag tror jag att spammandet har slagit alla rekord.

Paddan: odålig odag på dig.

NuMountain: Ja, för en oordsovan kan det nog till och med förefalla omycket ooobegripligt.

Lulekickan: Ja, kanske det. Vet i varje fall att det börjar att bli dags att natta ifall man ska orka upp om sex timmar.
Godnatt på er.

NuMountain: Man blir ju nästan hjärntvättad av allt detta. Läser ju t om o där det inte finns några.

Paddan: Man ar inte, måste det ju bli.

Lulekickan: dubbelon får en att ooreagera lite ooextra i alla fall.

Portello: Ositta.

NuMountain: Oorden får en i alla fall att ootänka.

Portello: Vojne, Vojne, Vojne...så dumt av mig, det borde jag ju ha förstått ;-)

Paddan: Man ooar inte såklart! Ganska självklart

Lulekickan: Om man ooar hela natten, vad gör man då när man oar?

Lulekickan: Ska du sitta eller stå imorrn?

Portello: Själv är jag aldrig oretsam, det skulle vara okul.

Albert Hall: Jag är alltid odum.Bara lite retsam ibland

Albert Hall: Oogodnatt albert. Vi oohejar åt dig också imorgon.

Portello: Det är obra att otänka för ooofta.

Albert Hall: Säger god natt till opessimisten!

Portello: Nu är du osnäll....... :-(

Albert Hall: Gonatt på dig.
Ps Vissa kommer att se Luleå imorrn Ds ;)

G´natt lulingar och olulingar!

Nä nu ska jag ge mig så kanske man oförsover sig imorron.

NuMountain: Omöjligheten finns; att det där blev möjligt att förstå. - Ska det naturligtvis vara. Otroligt!

Lulekickan: Det här börjar bli riktigt jobbigt och läsa, alla dessa oord.Måste tänka , det som är så jobbigt.

Lulekickan: Omöjligheten finns; att det där blev omöjligt att förstå.

Portello: NuMo har skrivit mindre där än han oborde gjort.

NuMountain: Ja han har åtminstone ohejat nån gång. Pekka han hejar mest, fast på DIF dårå, allt annat däremot - särskilt det som hör oförr till - ohejar han nog på även om han har oanvänt oordet.

NuMountain: En klyftig Staffan Ling? A smugly Ling

Portello: Jag vet mindre om Luleforum än jag borde oveta.

Portello: Möjligtvis en smuglyling.

NuMountain: Aha!!!!! Också en smygluling ;)

Lulekickan: OPekka=Savage

Portello: Jaså Pekka skriver oord, det var fan. Jag skulle ha gissat på någon som är mer opekka.

Lulekickan: Se länktips

Lulekickan: Kanske var på det oofficiella ooforumet, äh fan, jäklar vad löjligt det där blev.

Portello: Var hittade du oordet på officiella?

Albert Hall: Oj, måste ha missat den frågan mitt i allt spammande. Mycoplasma är en slags lunginflammation som orsakas av ett virus. Oftast är den lindrigare än en vanlig lunginflammation men desto svårare att upptäcka och att få bukt med. Penicillin kan hjälpa men gör inte alltid det, och om det inte hjälper och det inte är alltför allvarligt får man helt enkelt vänta tills den försvinner av sig själv, och det kan ta ett bra tag.

Albert Hall: Visst. Att ovinna ovinnligan är bekvämt.

Albert Hall: Läser på det officiella forumet där en skribent skriver ett o-ord : Opåstår.

« · 115182 · »