Ja vi är också rätt överraskade. Nog hade vi också trott att vi skulle ligga bättre till efter 15 omgångar än sexa, alltid. Men faktum är att många av dom andra lagen inte är riktigt så dåliga som man kan tro när man läser laguppställningarna. Fast gamlingarna i dom lagena kanske håller längre än man tror? Fast nog kommer vårat unga lag i längden att visa sig överlägset ändå...
Lingonben86: Inte trots, utan tack vare. De unga har klivit fram mer än jag någonsin kunde föreställa mig. De är helt respektlösa. Om de betydligt äldre gamla idolerna inte hänger med kör de över dem, något som ännu äldre fd hockeyspelare säger att de aldrig skulle ha vågat på deras tid eftersom de hade alldeles för stor respekt för idolerna.
Paddan: Fan, jag ser just att du ledde mig in på ett sidospår igen då du tog fram älsklingstråden för att tala om att jag borde ha skrivit ett tidigare inlägg i den tråden.
Då är vi uppe i ca 80000 bara för de senaste synderna. Har jag pengarna på måndag?
Kickan: Tja, får jag bara tag i min bankir så kan du ha pengarna redan imorgon bitti. Förresten, det är lika bra att jag skriver över mina tillgångar på dig på en gång. Kommer att underlätta en hel del.
Kickan: Ja, där ser du, man blir alldeles varm i kroppen av MoDo Hockey för att inte tala om den värme som sprider sig inombords. Dessutom så får man full legitimitet att vara enögd och skrika på domare och motståndarspelare.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?